1398-05-24 12:35
709
0
64983

بازسازی واقعه غدیر در ۸ نقطه گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان از بازسازی واقعه غدیر در هشت شهرستان استان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 27 مرداد تا  روز عید غدیر غم(29 مرداد) در هشت  شهرستان گلستان بازسازی واقعه غدیر خم انجام می‎شود.

وی افزود: هر ساله بازسازی واقعه غدیر در استان در یک نقطه برگزار می‎شد اما امسال تصمیم گرفتیم که این واقعه بزرگ تاریخی را در هشت شهرستان بازسازی کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: بازسازی واقعه غدیرخم در شهرستان‌های آزادشهر، گالیکش، مینودشت، علی‌آبادکتول، رامیان، گرگان، کردکوی و بندرگز انجام خواهدشد.

وی بیان داشت: همه مقدمات برای بازسازی این واقعه تاریخی فراهم شده است و مسئولان محلی، امامان جمعه، خیران و هئیت‎های مذهبی همیاری لازم را در این زمینه داشتند و بسیجیان نیز پای کار هستند.

سردار معروفی گفت: هنرمندان بسیجی بی‎توقع و به صورت رایگان برای بازسازی این واقعه تاریخی  پای کار آمدند. برای برگزاری بهتر این واقعه زیبای تاریخی و هنری همه دست به دست هم داده‌اند.

وی یادآور شد: هدف اصلی از بازسازی این واقعه تاریخی اثبات غدیر و استمرار رسالت نبوی به وسیله امامت علوی که مصونیت بشری را برعهده دارد، است.

فرمانده سپاه نینوای استان غدیر را مرکز ثقل وحدت مسلمانان و مومنان برشمرد و افزود: با همین اعتقاد این موضوع را دنبال می‎کنیم و هر ساله در دهه امامت و ولایت این رویداد به زیبایی برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.