1395-11-20 05:20
2885
0
34929
یک اتفاق عجیب؛

بازیکن گلستانی به خاطر برخورد فیزیکی در فوتبال، باید دیه بدهد!

چندی پیش در برنامه نود،گزارشی درباره بازیکن بندرترکمنی پخش شد که به خاطر برخورد با بازیکن تیم مقابل، به پرداخت ۳۵ میلیون دیه محکوم شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل ازسایت نود، این بازیکن که آرمان کر نام دارد ساکن روستای سیجوال بندرترکمن استان گلستان است. نکته جالب این است که او همسایه عزت الله پورقاز، بازیکن سایپا هم هست.

ظاهرا او تا فردا مهلت دارد و اگر دیه را پرداخت نکند، باید به زندان برود. آرمان کر در این باره به سایت نود می گوید:« در یک مسابقه فوتبال دو نفر درحین بازی با هم برخورد کردند که پای یکی از بازیکنان شکست. من هم در آن صحنه حضور داشتم و از شانس بد من، طرف ناباورانه ازمن شکایت کرد که پای طرف را من شکسته ام. حالا محکوم به ایراد صدمه بدنی غیر عمد شده ام و باید ۳۵میلیون باید دیه طرف را بپردازم.»

او ادامه می دهد:« واقعا به جایی رسیده ام که دیگر نمی دانم چکار باید بکنم. مگر هر جای دنیا در فوتبال کسی مصدوم می شود اینطور عمل می کنند؟ من واقعا کارم به جایی رسیده که از فوتبالیست های دست بخیر می خواهم کمکم کنند. نمی دانم چطور بگویم زندگی ام دارد نابود می شود. کل زندگی من و خانواده ام ۳۵ میلیون تومان نمی شود. حالا باید چطور این پول را فراهم کنم؟ از سردار آزمون و عزت پورقاز تقاضای کمک دارم. من تک پسر یک خانواده فقیرم، زن و بچه دارم، کارگری می کنم و پدر و مادر پیرم هم با خانواده من زندگی می کنند. تا فردا طبق حکم دادگاه وقت دارم این مبلغ را پرداخت کنم اگر نه باید به زندان بروم. شاید هم بتوانم تا دو سه روز یا تاشنبه وقت بگیرم.

او درباره ماجرای مصدومیت شاکی می گوید:« توپی در بازی از سمت راست زمین حریف سانتر شد من هم به عنوان مهاجم بازی می کردم، وقتی توپ سانتر شد من رفتم ضربه سر بزنم. همزمان دروازه بان حریف هم خروج کرد و من توپ را از جلو دست دروازه بریدم و توپ به اوت رفت. گلر در ادامه حرکتش با مدافع خودی برخورد سختی داشت که هردو روی زمین از درد به خودشان می پیچیدند. بعد هم مشخص شد پای مدافع شکسته و به بیمارستان منتقل شد. چند روز بعد بازیکن رفت و در عین ناباوری از من شکایت کرد. به او گفتم تو با گلر تیم خودت برخورد کردی، می گوید نه، من زده ام. من چندین شاهد صحنه به دادگاه بردم و سوگند خوردم و دست روی قرآن گذاشتم که من نزدم اما طرف مقابل هم قسم خورد و قاضی رای را به نفع او داد و حالا به پرداخت ۳۵میلیون دیه محکوم شده ام.»

این بازیکن در پایان گفت:« با کسی که مصدوم شده بود خیلی صحبت کردم اما اهمیتی نمی دهد. حالا هم من نمی دانم چطور به عنوان یک کارگر متاهل این مبلغ را جور کنم. عکس حکم دادگاهم هم در برنامه نود پخش شد و برای سایت نود هم فرستاده ام اما تا فردا بیشتر وقت ندارم. پول را جور نکرده ام و هر لحظه ممکن است حکم جلبم صادر شود و باید به زندان بروم.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.