1395-12-03 11:02
2336
0
35575
در قالب تیم «توسعه و نوآوری شهر»؛

برادران سنچولی در صدر هفته سوم سوپر لیگ کاراته کشور + تصاویر

در پایان هفته سوم مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان، تیم «توسعه و نوآوری شهر» با در اختیار داشتن برادران سنچولی از شهرستان گالیکش در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سوپر لیگ کاراته کشور در دو گروه 5 تیمی دسته‌بندی‌شده؛ در گروه اول تیم‌های «فتح تهران، پیام نور، دانشگاه آزاد، مناطق نفت‌خیز جنوب و کلینیک آریان کرمانشاه» و در گروه دوم نیز تیم‌های «پاس قوامین، توسعه و نوآوری شهر، آوای رزم، گوجوریو سی واکای کردستان و بیمه ما» حضور دارند.

تیم «توسعه نوآوری شهر» در هفته سوم این رقابت‌ها در مجتمع ورزشی غدیر تهران با در اختیار داشتن «ایمان سنچولی» و «صادق سنچولی» از شهرستان گالیکش با نتیجه 28 بر صفر «آوای رزم» را شکست داد تا با 18 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول گروه خود تثبیت کرد.

همچنین در این گروه تیم بیمه ما با 12 امتیاز به رده دوم نقل‌مکان کرد، پاس قوامین با 9 امتیاز سوم و تیم‌های آوای رزم با 3 امتیاز و گوجوریو سی واکای کردستان بدون امتیاز چهارم و پنجم هستند.

در گروه اول این رقابت‌ها نیز دانشگاه آزاد اسلامی با 15 امتیاز تیمی صدرنشین است. مناطق نفت‌خیز جنوب با 12 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، تیم فتح تهران با 9 امتیاز کماکان در رده سوم است و تیم‌های کلینیک آریان کرمانشاه با 6 امتیاز چهارم و دانشگاه پیام نور با 3 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

گفتنی است تیم «توسعه و نوآوری شهر» برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور دارد و شاگردان «محمدابراهیم توپا اسفندیاری » برای قهرمانی در این فصل تلاش می‌کنند.

nilkooh2034 1

nilkooh2034 1

nilkooh2034 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.