1395-12-19 09:16
4335
0
36346

علی آباد قهرمان والیبال مقاطع ابتدایی گلستان شد

دانش آموزان علی آبادی موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات والیبال دانش آموزی مقطع ابتدایی استان گلستان شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، تیم والیبال دانش آموزان شهرستان علی آباد کتول، قهرمان مسابقات والیبال مدارس مقطع ابتدایی استان گلستان شدند.

در این دوره از بازیها که در سالن شادروان تختی شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید، در دیدار پایانی تیم علی آباد کتول موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم گنبد را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

a2

همچنین در بازی رده بندی تیم گمیشان با پیروزی بر آق قلعه به مقام سومی رسید.

داود نافعی سرپرست فنی این رقابت ها و رئیس انجمن والیبال استان گلستان در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: 13 تیم در این دوره از بازیها شرکت داشتند که پس از سه روز رقابت و انجام 23 بازی تیم قهرمان مشخص شد.

a3

محمد اصلانی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزشگاه های شهرستان علی آباد نیز در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: سطح بازی ها از نظر کیفی قابل قبول بود و امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش در جهت علمی تر شدن والیبال در استان ، شاهد روز های بهتر برای والیبال استان گلستان باشیم.

وی همچنین خواستار شناسایی جوانان مستعد و سرمایه گذاری روی آنها شد و اذعان داشت: استان گلستان از نظر والیبال در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توان گفت والیبال در استان گلستان وزش اول است.

در ضمن با توجه به گسترش بازی های رایانه ای در کشور و کم شدن تحرک در نسل جوان لزوم توجه بیشتر به ورزش های توپی و ایجاد انگیزه در جوانان بیش از گذشته احساس می شود. 
در پایان این رقابت ها آرمین قلیچ نیازی به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد و از بازیکنان تیم های برتر نیز با اهدای مدال و لوح قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

a4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.