1396-01-29 10:34
1387
0
37964
عضو گلستانی تیم ملی قایقرانی:

رستوران باز کردم تا هزینه‌های ورزشی‌ام تامین شود

عضو گلستانی تیم ملی قایقرانی گفت: برای تامین هزینه‌های ورزشی‌ام مجبور شدم رستوران باز کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، عادل مجللی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه درآمدزایی از راه ورزش به خصوص قایقرانی ممکن نیست و برای تامین هزینه‌های ورزشی خودم اقدام به افتتاح رستوران کردم.

وی افزود: امسال بیشتر وقتم را روی کارم متمرکز کرده‌ام تا از این راه بتوانم درآمد کسب کنم زیرا از طریق ورزش نتوانستم درآمدزایی داشته باشم.

آماده حضور در کاپ جهانی هستم
عضو گلستانی تیم ملی قایقرانی که در المپیک ریو حضور داشت در خصوص شرایط حال حاضر خود گفت: پس از رقابت‌های المپیک مدت کوتاهی استراحت کردم و سپس اردو و تمرین‌های داخلی را از سر گرفتم تا برای رقابت‌های آسیایی و جهانی آماده شوم.

مجللی تصریح کرد: حدود ۲۵ روز دیگر به رقابت‌های کاپ جهانی آب‌های آرام در مجارستان و رومانی اعزام خواهم شد و امیدوارم دست پر از این مسابقات برگردم.

وی در خصوص برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی گلستان، اظهار کرد: برگزاری المپیاد کمک زیادی به ورزش استان می‌کند و در گذشته بسیاری از استعدادهای ورزش ایران از دل المپیاد ایرانیان بیرون آمدند.

وی یادآور شد: امیدوارم استعدادهای ورزش گلستان در المپیاد شکوفا شوند تا در آینده برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند.

لازم به ذکر است؛ آئین افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی استان گلستان بعدازظهر یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با شعار «المپیاد، میعادگاه ورزش گلستان» از ۲۴ فروردین تا هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود، بیش از دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار نوجوان پسر و دختر حضور دارند که در رشته‌های کشتی آزاد (پسران)، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، دو و میدانی، تنیس روی میز و ژیمناستیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.