1396-01-29 13:33
1415
0
37965
دو و میدانی کار المپیکی:

کارگری در نانوایی به زندگی ورزشی‌ام لطمه زد

دو و میدانی کار المپیکی استان گلستان گفت: کارگری در نانوایی لطمه زیادی به زندگی ورزشی من وارد کرده است.

به گزارش گلستان ما، پژمان قلعه نویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مشکلات مالی برای تامین هزینه‌های زندگی‌ام موجب شده تا در نانوایی مشغول به کار شوم و این موضوع به زندگی ورزشی من لطمه زیادی وارد کرده است.

وی افزود: سال گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی و رئیس هیئت دو و میدانی گلستان داشتیم و قرار شد فدراسیون تا رقابت‌های قهرمانی آسیا که تیرماه امسال برگزار می‌شود به من حقوق ماهیانه بدهد.

فدراسیون دو و میدانی به تعهداتش عمل نکرد

پرتابگر گلستانی تیم ملی دو و میدانی خاطرنشان کرد: در نهایت فدراسیون دو و میدانی فقط یک ماه حقوق به من داد و به تعهداتش در جلسه عمل نکرد.

قلعه نویی ادامه داد: عمل نکردن فدراسیون دو و میدانی به تعهداتش موجب شد تا برای تامین هزینه‌های زندگی، کارگر نانوایی‌ام را بیرون کنم و خودم مشغول به کار شوم.

وی تصریح کرد: من از ساعت ۶ تا ۹ صبح در نانوایی مشغول به کار هستم و پس از آن به تمرین می‌روم، مجددا از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به نانوایی می‌آیم و سپس برای ناهار به خانه می‌روم.

قلعه نویی افزود: پس از ناهار دوباره از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به نانوایی می‌روم و سپس تمرین نوبت عصر را انجام می‌دهم.

وی یادآور شد: من متاهل و دانشجو هستم که ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهم و حدود دو ماه است که مشغول کارگری در نانوایی هستم و همین مسئله موجب شد تا در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق نباشم.

مشکلاتم با فدراسیون دو و میدانی زخم کهنه‌ای است

نماینده دو و میدانی ایران در المپیک ریو به مشکلاتش با فدراسیون اشاره و اظهار کرد: این مشکلات موجب شد در اردوهای تیم ملی شرکت نکنم و تمریناتم را به صورت انفرادی انجام دهم تا برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده شوم.

قلعه نویی در پایان گفت: مشکلات من با فدراسیون دو و میدانی به زخم کهنه‌ای تبدیل شده و امیدوارم این مشکلات حل شود تا هر دو طرف از یکدیگر بهره مند شویم و دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان قلعه نویی دو و میدانی کار جوان اهل شهرستان کردکوی در استان گلستان یکی از ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ریو بود که در ماده پرتاب چکش رقابت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.