1396-03-03 13:29
1255
0
39421
مهدی شهسوار؛

تیم ملوان بندرگز با جذب بازیکنان توانمند و بومی ترمیم شد

سرمربی تیم ملوان بندرگز، نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: تیم با جذب بازیکن و بومی گرایی تیم در فصل جدید ترمیم شده و با رفع مشکلات مالی از سوی مالک جدید، در مسیر حرفه ای شدن گام نهاده ایم.

به گزارش گلستان ما، مهران شهسوار در گفت و گوی خبری اظهار داشت: در فصل جاری لیگ برتر تلاش کادر فنی و مدیر عامل جدید بر دگرگونی تیم، حرفه ای شدن آن و برقراری نظم و انضباط است.

 وی با بیان اینکه ملوان نسبت به سالهای گذشته شرایط مالی مطلوبتری دارد و مدیرعامل و مالک جدید تیم تمام بدهی های آن در فدراسیون را متقبل شده و پرداخت کرد، افزود: ورودیه تیم به لیگ برتر و بدهی های ملوان در بخش های مختلف فدراسیون نیز تسویه شده است.

 سرمربی ملوان بندرگز در خصوص مسائل فنی تیم گفت: روند رو به رشدی را در حوزه مسائل فنی در مراحل آماده سازی تیم شاهد بوده و امیدواریم که در بازی های رسمی نیز استمرار یابد.

 به گفته وی؛ قرار گرفتن ملوان در نیمه بالایی جدول رده بندی لیگ و حتی تلاش برای کسب قهرمانی از رویکردهای ملوان در فصل جاری رقابت ها است.

شهسوار گفت: ضعف های تیم را با جذب بازیکنان موثرتر ترمیم کرده ایم و از 16 بازیکنی که در فصل 96 در ملوان توپ می زنند 95 درصد آنها بومی هستند.

 وی ادامه داد: در این فصل از رقابت ها 'محمد ایرجی، داوود کریمی، محمد سرحدی، بهزاد عربجز، میلاد درزی، محمود ایوبی، سید محمد سادات، علیرضا خسروی، بنیامین رمضانی، حسین طهماسبی، محمد درزی، عیسی کمال غریبی، اصغر مزندره، سامان حسینی، مصطفی رضایی، علی صیدانلو' بازیکنان ملوان در فصل جاری رقابت ها هستند.

مهدی احمدی مربی، امیر بهی مربی بدنساز  و اکبر شربتی به عنوان مربی گلرها در کنار محمد رضا رحمانی مسئول تدارکات ملوان را همراهی می کنند، سرپرست تیم علی جهانشاهی است.

 به گزارش ایرنا ملوان در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی که روز ششم خرداد ماه آغاز می شود با قرعه استراحت روبر شده است و در هفته دوم در بندرعباس به مصاف شهرداری این شهر می رود.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور 111 تیم 'پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، پیام کویر، شهرداری تبریز، شهید جهان نژادیان آبادان، شهرداری بندر عباس، ملوان بندرگز، یاران نجف آباد و ایفا سرام اردکان' برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.