1396-03-03 15:00
2134
0
39431

مشکلات کشتی در روستای کشتی خیز بالاجاده از زبان یک مربی

مدتیست ورزش کشتی در روستای بالاجاده دستخوش مشکلاتی شده که همت مضاعف مسئولین امر را جهت برطرف کردن است مشکلات می طلبد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ مصطفی آریا فر (بالاجاده) کشتی گیر و مربی ارزنده روستای بالاجاده طی گفتگویی از مشکلات ورزش کشتی در این روستا سخنانی را بیان کرد.

آریا فر گفت: با توجه به تخریب ساختمان دبیرستان شهید مهقانی بالاجاده از سوی پیمانکاران مشکل اساسی کشتی روستا که سالیانی است با مساعدت مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، نمازخانه این مدرسه به محل تمرین کشتی گیران بالاجاده اختصاص یافته بود که با اجرای این طرح تخریب ساختمان مدرسه عملا محل تمرین کشتی بالاجاده نیز دستخوش حوادث می شود.

این مربی و کشتی گیر با سابقه روستا به ضرورت احداث خانه کشتی اشاره کرد و امیدهای ورزشکاران این رشته به تکمیل سالن سقف کوتاه پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج اسدالله بالاجاده بوده است که در مرحله فنداسیون می باشد.

مصطفی همچنین اضافه کرد: در سالن چند منظوره نیز به علت اینکه رشته های مختلف توپی در این سالن در سانسهای مختلف برنامه ریزی شده است امکان پرداختن به ورزش در رشته کشتی پهن کردن تشک و روکش و جمع کردن آن در هر برنامه تمرینی وجود ندارد.

آریا فر خاطرنشان کرد: در صورت تخریب این ساختمان به یقین رشته کشتی در روستا به مشکلاتی مواجع خواهد شد و درخواست پیگیری مسئولان اجرایی و ورزشی روستا برای حل این مشکل را داشته است.

گفتنی است؛ روستای بالاجاده دارای جوانان و نوجوانان با استعدادی در این رشته می باشد و تاکنون نیز مقامهای خوبی در سطح منطقه ای و استانی و ملی را بدست آوردند و موجب افتخار و نام آوری و مدال آوری برای ورزش روستا شدند.

این مربی در خاتمه پیشنهاد داد تا مسئولان اجرایی و ورزشی روستا رایزنی هایی را با مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی معمول دارند و فضایی مناسب در سایر مراکز آموزشی روستا را به این رشته تخصیص دهند.

انتظار می رود تا مسئولان ورزشی و اجرایی روستا در حل این مشکل ورزشکاران در رشته کشتی برنامه ریزی و پیگیری های لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.