1396-04-21 10:04
1438
0
41326

سردار آزمون بدنبال عشقش در پاریس + عکس

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به غیر از این ورزش عاشق یک ورزش دیگر نیز است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اقتصاد نیوز، سردار آزمون چند روز گذشته راهی پاریس شد تا در حراجی شانتلی حضور پیدا کند، حراجی معروفی که حضور در آن خرید یک مادیان به همراه کره اش را برای مهاجم ترکمن تیم ملی به همراه داشت.

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران چند روز پیش راهی پاریس شد تا به کاری شخصی بپردازد، این اتفاق در حالی افتاد که او به طور رسمی بازیکن روبین کازان روسیه محسوب می شد.

 هرچند گمانه زنی های متفاوتی در رابطه با حضور سردار آزمون در پاریس مطرح شد اما تقریبا پی به راز حضور وی در فرانسه نبرد، سفری که با یک جت شخصی صورت گرفت و مسافرتی با کم ترین زمان اقامت در مقصد محسوب می شد. 

 این سفر در حالی صورت گرفت که روبین کازانی ها در اردوی اتریش حضور داشتند و سردار نیز برای مدت زمان کوتاهی از جمع آنها شد، سفری که با توجه به پیشنهادهای مختلف سردار،؛ حدس و گمان را در رابطه با ادامه دوران بازیگری او افزایش داد. 

 در سفر یک روزه سردار به پاریس تیم روبین کازان به اردوی بیست روزه خود پایان داد و بدون حضور سردار به روسیه بازگشت تا مهاجم ملی پوش ایران پس از انجام کار شخصی خود راهی روسیه شود. 

سردار آزمون

 اما علت اصلی حضور سردار در فرانسه مربوط به عشق وعلاقه وافر او به اسب و اسب دوانی است، وی که همیشه به این موضوع معروف بوده به همین علت در پاریس حضور یافت، او برای حضور در حراجی معروف شانتلی به فرانسه رفت و در این حراجی به وسیله یکی از دوستان خود یک مادیان به همراه کره اش را خرید.

سردار در این سفر در مسابقات اسبدوانی حضور پیدا کرد و تجربه تماشای یکی از مهمترین کورس های اسبدوانی را به دست آورد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.