1396-04-24 07:34
1382
0
41457
نه لاتزیو، نه لورکوزن، نه وستهام؛

رسمی: سردار آزمون با روبین کازان بست، در روستوف ماندنی شد

مهاجم ایرانی شاغل در روسیه برای ادامه همکاری با روبین کازان به توافق رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از ورزش سه، سردار آزمون به دلیل درخشش در روستوف و به ویژه یک فصل اخیر با گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و .... و همچنین عملکرد موفق در تیم ملی با پیشنهادات قابل توجهی روبه‌رو شده بود.

باشگاه لاتزیو ایتالیا در روزهای اخیر با بالا بردن رقم پیشنهادی تا ۲۰ میلیون یورو به دنبال جذب ستاره ایرانی بود اما او که در تمرینات روبین کازان هم شرکت کرده بود تصمیم گرفت در این تیم بماند.

آزمون با رد پیشنهاد چشمگیر لاتزیو قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ در کنار قربان بردی‌اُف، سرمربی محبوب خود کار کند و به موفقیت‌های بیشتر برسد.

سردار روز گذشته به طور رسمی با باشگاه روبین کازان قرارداد تازه‌ای بست.

این ستاره ایرانی علاوه بر لاتزیو ایتالیا، در نقل و انتقالات تابستانی از تیم‌هایی همچون بایر لورکوزن و وستهام پیشنهاد جدی داشت و حتی طبق اخبار برخی رسانه‌های خارجی باشگاه‌های میلان، آرسنال، بشیکتاش ترکیه و ... نیز خواهان به خدمت گرفتن او بودند اما در نهایت سردار ترجیح داد به روبین کازان بازگردد.

او در سال ۲۰۱۳ با پیوستن به روبین کازان روسیه و همراه با بردی‌اُف مطرح شده بود ولی بعد از دو سال حضور در این تیم، طی دو فصل اخیر در ترکیب روستوف به میدان رفت و بازی‌های بهتری از خود به نمایش گذاشت.

فصل قبل هم روبین کازان به دنبال بازگرداندن سردار از روستوف بود چراکه اعتقاد داشت مهاجم ایرانی به صورت قرضی از این تیم رفته ولی در نهایت این دو باشگاه تعامل کردند و رای نیز به صورتی صادر شد که آزمون در روستوف بماند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.