1396-08-21 07:02
1535
0
46430
بی شهردار بودن گرگان کار دست ورزش این شهر داد؛

چشم امید هیات‎های ورزشی گرگان به مساعدت مالی شورای شهر/ شورا با مشکل بودجه مواجه است

جمعی از اعضای هیات والیبال شهر گرگان در حالی از شورای شهر درخواست مساعدت مالی داشتند که گویا بودجه ای برای کمک به این هیات وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ یکی از اعضای هیات والیبال شهر گرگان با حضور در صحن علنی شورای شهر گرگان در اظهاراتی گلایه گونه گفت: متاسفانه اعضای شورای شهر در زمان کاندیداتوری وعده حمایتز از ورزشکاران سر می دهند اما در عمل چیز دیگری شاهدیم.

وی افزود: مصرف دخانیات بویژه قلیان در میان جوانان بالا گرفته است که می توان با طرح ورزش محلات این معضل را تا حدودی حل کرد که این مهم نگاه ویژه و مساعدت مالی شورای شهر را می طلبد.

بی شهردار بودن گرگان کار دست ورزش این شهر داد

ابراهیم جرجانی، عضو شورای شهر گرگان در پاسخ به این مطالبات ابراز کرد: همه ورزش ها اعم از والیبال نشسته و فوتبال درخواست مساعدت دارند شهرداری و شورا نیز نخودی در آش می اندازد، بودجه سال گذشته 40 تا 45 میلیون بود اما در سال جاری بدلیل عدم تمرکز مدیریت در شهرداری گرگان و بدون شهردار بودن این شهر، بودجه امسال که قرار بود 400 میلیون هزینه شود محقق نشد.

وی افزود: تنها 33درصد بودجه جاری محقق شده است و این موضوع شهرداری و شورا را دچار مشکل کرده است این در حالیست که به همه رشته ها باید رسیدگی شود و همه نیازمند توجه هستند.

باید برای درآمد شورا یک استراتژی تعریف کنیم

ناصر گرزین، دیگر عضو شورای شهر نیز متذکر شد: در سال جدید در بحث مساعدت هیات ها نگاه متفاوتی در هیات والیبال خواهیم داشت اما نتوانستیم برای درآمد کنونی استراتژی تعریف کنیم این نشان می دهد ما نتوانستیم کار خود را به درستی انجام دهیم.

وی همچنین ابراز کرد: نباید لوایح بیش از یک ماه در کمیسیون بماند اگر بماند خلاف است همه معتقد هستیم باید به والیبال کمک کنیم و باید یک ضرب الاجل تعریف شود.

توان مالی برای کمک به هیات های ورزشی وجود ندارد

رحیمی رئیس کمیته ورزش شورای شهر نیز گفت: مساعدت به هیات های ورزشی تمام شده است به سازمان ورزشی گرگان اعلام کردیم بخاطر عدم تحقق بودجه در سال 96 بسیار با مشکل مواجه هستیم در رشته بسکتبال هم مشکلاتی داریم.

وی با بیان اینکه والیبال گرگان توان بالقوه دارد و باید ویژه به آن نگاه شود، افزود: در بحث ورزش با مشکلات عدیده روبرو هستیم و توان مالی مبالغ مورد نیاز هیات ها وجود ندارد، اگر ما اکنون تصمیمی بگیریم و عملیاتی نشود لکه ننگی برای ما می ماند.

علی اصغر یوسفی، عضو دیگر شورای شهر گرگان نیز در سخنانی مطرح کرد: طرح 43+1 (43 هیات ورزشی به انضمام بسکتبال) را در سال 93 در شورای چهارم مطرح کردم انتظار داشتم خروجی مثبتی در حوزه های مختلقف ورزشی داشته باشیم اما متاسفانه محقق نشد.

وی افزود: در طرح 43+1 مقرر شد به میزان مساوی به هیات ها کمک شود اما شهدار وقت (حسین صادقلو) خیلی به آن اعتقاد نداشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.