1396-10-01 08:07
1220
0
48120
نماینده ولی فقیه در گلستان:

مدیرکل ورزش گلستان پیگیر برگزاری سالم کورس اسبدوانی باشد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان باید پیگیر سالم برگزار شدن مسابقات کورس اسبدوانی در استان باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با سردار آزمون بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال ایران که مالک چندین اسب است، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان باید موضوع برگزاری سالم مسابقات کورس اسبدوانی در استان را پیگیری کند و ما خواستار نظارت بر این رقابت‌ها هستیم.

وی افزود: از مدیرکل ورزش و جوانان گلستان می‌خواهم که نظارت ویژه بر کورس اسبدوانی داشته باشد تا کسی نتواند به عوامل داخلی استان اعتراض کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه حضور ورزشکاران ایرانی در میادین ورزشی موجب شعله ور شدن غرور ملی می‌شود، گفت: خداوند نعمت‌های زیادی به انسان می‌دهد و انصاف این است تا در مقابل نعمت‌های خداوند شاکر باشیم.

نورمفیدی تصریح کرد: از میان فوتبالیست‌های بی شمار در کشورمان فقط چندین نفر مانند سردار آزمون هستند و این استعداد توسط خداوند به هر فردی داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: به طور قطع اگر برای اعطای این نعمت‌ها شکر به جا بیاورید خداوند آن را بیشتر خواهد کرد و باید قدر آن را دانست.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.