1396-12-26 05:56
1220
0
51703
قربانعلی روشنی:

رسالت ما خدمت به ورزشکاران است / تلاش می کنیم در سال آینده حداقل به هر شهرستان یک اسلحه بدهیم

رئیس هیئت تیراندازی استان گلستان گفت :اگر این تفاهم نامه انجام شود ما می توانیم  صلاحیت افرادی را که سلاح داشته وبرای تمدید پروانه مراجعه می کنند رابررسی نماییم.

به گزارش گلستان ما ؛ آخرین جلسه هیئت های تیراندازی استان با حضور روسای هیات ها در سالن جلسات موسسه تحقیقات پنبه کشور برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس بهرام پیوندی دبیر هیئت تیراندازی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسای هیئت ها در جلسه تاکید کرد:ما باید تلاش کنیم که امکانات ورزشی مناسب را در اختیار هیئت ها قرار دهیم، اما به تنهایی قادر به این کار نبوده و لازم است که مسئولان استان ما را در این امر یاری نمایند.

وی در ادامه افزود: در مورد استعدادیابی نیروهای علاقه مند هم باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

در ادامه جلسه قربانعلی روشنی رئیس هیئت تیراندازی استان گلستان با اشاره به تلاش ها و فعالیتهای هیئت های ورزشی تیراندازی تاکید کرد: امروز همه افرادی که در هیئت ها فعالیت می کنند بدون هیچگونه توقعی و فقط مخلصانه و ایثارگرانه به رسالت خود در خدمتگزاری به جامعه ورزشی تلاش می کنند.

وی در ادامه  با ارائه گزارشی از فعالیتهای هیئت تصریح نمود: ما در شهرستانهای کردکوی و بندر ترکمن سالن ورزشی پنج رست را بدون کمک های دولتی راه اندازی کردیم. ما در سال گذشته مقامهای کشوری هم داشتیم که عبدالقادیر شیر محمدی دو بار در رشته اسکیت مقامهای دوم وسوم کشوری را بدست آورده و در رشته تراپ هم اسماعیل باقری نفراول گروه  b کشور شدند.

وی در ادامه گفت: بر اساس قانون برنامه از سال آینده قرار است شرکتهای خصوصی بخشی از هزینه های مالیاتی خود را به هیئت های ورزشی اختصاص دهند که می تواند کمکی برای ما باشد.

روشنی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش خواهیم کرد که در سال آینده حداقل به هر شهرستان یک اسلحه بدهیم.

وی در ادامه گفت: باید تلاش کنید که افراد تحت پوشش خود را بیمه ورزشی کنید و یکی از معیارهای ارزیابی هیئت ها بر اساس میزان نفرات بیمه شده خواهد بود.

روشنی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین هیئت تیراندازی استان با سازمان محیط زیست که بزودی انجام خواهد شد تصریح کرد: اگر این تفاهم نامه انجام شود ما می توانیم  صلاحیت افرادی را که سلاح داشته وبرای تمدید پروانه مراجعه می کنند رابررسی نماییم.

وی در ادامه افزود: با همکاری فدراسیون کشور در سال آینده هر استان به مدت یک هفته می توانند از امکانات و ظرفیت های مرکز کشور استفاده کرده که این امر باعث افزایش کیفیت کار تیراندازی خواهد شد.همچنین برای مسابقات آسیائی در سال آینده برنامه های مناسبی را تدارک دیده اند.

همچنین ما در سال آینده افراد عضو هیئت ها را به مرکز اعزام کرده وجلساتی را با مربیان تیم ملی خواهیم داشت تا از تجربیات و نظرات آنها استفاده نماییم.

در پایان جلسه از همه روسای هیئت ها با اهداء لوح تقدیر به عمل آمده و احمد جان قربانی غراوی و سیدابوالفضل حسینی به عنوان سرپرستان جدید شهرستانهای مراوه تپه و بندرگز به حاضران معرفی گردیده و از مهندس محسن دماوندی رئیس سابق هیئت تیراندازی شهرستان بندرگز تقدیر و تشکر گردید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.