1397-01-20 04:54
1315
0
52371
رییس اداره ورزش وجوانان بندرترکمن:

مسابقات والیبال ساحلی کشور اردیبهشت ماه در بندرترکمن و آق قلا

فدراسیون والیبال و سازمان والیبال ساحلی ایران با درخواست هیات والیبال استان گلستان جهت برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در دو شهر بندر ترکمن و آق قلا که قطب والیبال ساحلی کشورمان می باشند موافقت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، قادیر اونق رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن با ذکراین خبر افزود: به جهت اهمیت جایگاه والیبال ساحلی در استان گلستان و همچنین روند رو به رشد این رشته ورزشی در کشور، مسابقات در سطح بالا و با شرکت ملی پوشان والیبال ساحلی برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در جهت میزبانی شایسته و برگزاری مطلوب مسابقات در بندرترکمن و آق قلا جلسه هماهنگی با حضورمسئولین استانی و شهرستانی والیبال اعم از رییس هیئت والیبال استان، مدیران اداره ورزش، روسای هیئتها، داوران و قهرمانان اسبق والیبال برگزارشد.

رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن اذعان داشت: بدون شک پخش زنده بازیها و حضور چشمگیر عاشقان والیبال در طول برگزاری بازیها بر کیفیت بازیها خواهد افزود.

اونق خاطرنشان کرد: محتوای جلسه در جهت هماهنگی و تقسیم کارها و همچنین پیشنهادات و نظرات برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مسابقات در پایتخت والیبال ساحلی بود.

وی یادآور شد: بلوکی معاون صداسیما و عضو هیات رئیسه هیات والیبال استان نیز قول مساعدت و همکاری همه جانبه برای پخش زنده هر دو مسابقه را در شبکه سراسری دادند.

شایان ذکراست این رقابت ها به طور متوالی در روزهای 5 تا 7 اردیبهشت در بندرترکمن و 10 تا 12 اردیبهشت در آق قلا برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.