1397-01-28 07:42
1173
0
52631

بیانیه هیأت فوتبال کردکوی در آستانه دیدار مقابل تیم المپیاد بندرترکمن

هیات فوتبال شهرستان کردکوی در آستانه دیدار حساس مقابل تیم المپیاد بندرترکمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، پنجشنبه 30 فروردین ماه 97 و از ساعت 10 صبح تیم های فوتبال نوجوانان المپیاد کردکوی و بندرترکمن در استادیوم آزادی گرگان قرار است به مصاف هم بروند.

در حالی که/ فقط 2 روز به آغاز این دیدار حساس باقی مانده ، هیات فوتبال شهرستان کردکوی بعنوان بانی اصلی تشکیل تیم المپیاد در خصوص این مسابقه بیانیه ای صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد :

“همانطور که بازیکنان ، مربیان و کلیه عوامل اجرایی تیم المپیاد بر سر این پیمان باقی مانده اند و تا آخرین نفس برای سربلندی و افتخار نام بزرگ کردکوی می جنگند، هواداران وفادار از سراسر کردکوی به ورزشگاه آزادی می آیند تا با تشویق های پرشور خود فرزندان شهرشان را همراهی کنند.

بازیکنان تیم المپیاد در این دوره از رقابت ها بیش از همیشه به حمایت همه جانبه همشهری های پرشور خود چشم امید بسته اند.

هواداری که جای خالی همه سختی ها و کمبودهای این تیم را پر می کند و در تمامی شهرهای استان نشان می دهد که کردکویی تنها نخواهد ماند.

پنجشنبه بهترین فرصت است برای نشان دادن فرهنگ اصیل هوادار کردکویی که الگویی از تماشاگر پرشور و هیجان برای فوتبال استان است.

نمادی از غیرت و تعصب وفاداری که تنها رفیق روزهای خوب و پیروزی های شیرین نبوده و نیست.

همراهی برای تمامی روزهای سخت و آسان که در گرما و سرما دل از عشق ماندگار نمی کند؛ با تمام وجود در دوردست ترین شهرهای استان هم تیم محبوبش را تنها نمی گذارد.

پنجشنبه فرصتی است برای اتحاد و یکدلی و نشان دادن اقتدار هوادار پرشور کردکویی که با حفظ احترام تیم و هواداران رقیب تنها یک صدا به تشویق تیم محبوب خودش می پردازد.

همچون همیشه نمونه ای از الگوی وفاداری و عشق و اخلاق باشید در ورزشگاه تا کردکوی بزرگ باز هم به این هوادار پرشور و وفادار تکیه کند.

دست در دست هم حماسه ای دیگر می سازیم با وجود تمامی مشکلات و کاستی ها و در پایان راه این ما هستیم که سربلند می مانیم.

نام بزرگ کردکوی محبوب است که از این آزمون ها عبور می کند و با تکیه بر شور و عشق وفادار ترین هواداران فوتبال باز هم افتخار می آفریند.

هیات فوتبال شهرستان کردکوی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.