1397-03-19 09:57
1959
0
54146
مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان؛

«شهدای جلین»در قامت قهرمان ظاهرشد/ حذف مدافع عنوان قهرمانی والیبال

تیم مدعی شهدای جلین با ثبت گل های فراوان پای به مرحله نیمه نهایی فوتسال گذاشت اما مدافع عنوان قهرمانی والیبال نتوانست به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

به گزارش گلستان ما، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان پس از وقفه پنج روزه به مناسبت شب های قدر، شامگاه جمعه همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال پیگیری شد.

در پانزدهمین شب از رقابت های فوتسال، سه بازی دیگر از مرحله یک چهارم نهایی برگزار و چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

در نخستین بازی، تیم مدعی «شهدای جلین» با نتیجه خیره کننده ۶ بر یک بر «شهید مهدوی» غلبه کرد و مقتدرانه راهی مرحله بعد شد. رشید پنق سه بار، محمدعلی هدایتی، عباس پایین محلی و سعید حاجیلری هرکدام یکبار برای سبزپوشان جلین گلزنی کردند و سید سعید حسینی تک گل آبی پوشان شهید مهدوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه شاگردان سهرابی در تیم شهدای جلین در مرحله نیمه نهایی رودرروی «استراباد» قرار خواهند گرفت.

در بازی دیگر این مرحله تیم های «موبایل عرب» و «سوله استراباد» به مصاف هم رفتند که این بازی نزدیک و پربرخورد با تک گل علی جلالی به سود مشکی پوشان موبایل عرب به پایان رسید.

در پرگل ترین بازی این مرحله، جدال تیم های «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «شهرداری گرگان» ۱۰ گل به همراه داشت که سهم تیم پرسپولیس ۶ و سهم تیم شهرداری ۴ گل بود. علی عابدین بازیکن اسبق تیم ملی و لژیونر فوتسال ایران که در این مرحله به جمع تیم پرسپولیس اضافه شده است با درخشش خیره کننده موفق به ثبت چهارگل برای تیمش شد. آرمان اسدالهی و مهران هاشمی گل های دیگر سرخپوشان را وارد دروازه حریف کردند.

در آن سو، ابوالقاسم حسام دوبار برای شهرداری گلزنی کرد و مهرداد رنجبر و امید تاجیک گل های دیگر تیره پوشان را به ثمر رساندند. با این نتیجه شاگردان اسامه حسنی برای سومین سال متوالی راهی مرحله نیمه نهایی می شوند و در این مرحله به مصاف «موبایل عرب» خواهند رفت.

مرحله نیمه نهایی این رقابت ها سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

مدافع عنوان قهرمانی والیبال حذف شد

مسابقات والیبال با ادامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی و حذف مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.

در نخستین بازی تیم «پایانه غلات ایستگاه راه آهن» در حضور مدیرکل راه آهن شمال­شرق ۲ در دو ست متوالی بر «پروتئین احمدی» مدافع عنوان قهرمانی غلبه کرد و به نیمه نهایی رسید. راه آهن هر دو ست را به ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی، تیم مدعی «نیروی انتظامی» در دو ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر۲۳ و ۳۲ بر ۳۰ از سد «دهیاری هاشم آباد» گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

در آغاز مرحله نیمه نهایی امشب «شرکت تعاونی دهیاران مرکزی» و «پروتیئن بابانادر للدوین» رودرروی هم قرار خواهند گرفت. این مسابقه در سالن امام برگزار خواهد شد.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان در حال برگزاری است.

پیروزی تیم های مدعی در راند اول بسکتبال

مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال با برگزاری دو بازی آغاز شد.

در نخستین بازی این مرحله تیم «کفش جردن» که در رتبه دوم جدول قرار گرفته بود موفق شد با نتیجه ۷۱ بر ۵۹ مقابل «رامیان» تیم سوم جدول پیروز شود.

در بازی دیگر این مرحله تیم صدرنشین «خانه آرمانی» با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ از سد «هیرکان» گذشت و به نخستین برد خود در این مرحله دست یافت.

مرحله نیمه نهایی بسکتبال به صورت دو پیروزی از مجموع سه بازی برگزار می شود. بر این اساس این دو مسابقه امشب نیز تکرار خواهد شد.

رقابت های بسکتبال با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان در حال برگزاری است.

فوتسال بسیج به نیمه نهایی رسید

مسابقات فوتسال بسیج چهارشنبه شب با برگزاری سه بازی از مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.

در این مسابقات ابتدا تیم «شهید مهدی حسینی (رشمی ها) با نتیجه چهار بر دو مقابل «نیروی انتظامی» به برتری رسیدند. سپس تیم «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل «شهید سپهری نودیجه» راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در آخرین بازی «تیپ ۴۵ جوادالائمه» با غلبه بر «شهید مهدوی» در ضربات پنالتی به دور بعدی راه یافت.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی امشب ابتدا تیم های «دکتر جمال لیوانی» و «شهید مهدی حسینی» به مصاف هم می روند و سپس «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «تیپ ۴۵ جوادالائمه» دیگر تیم فینالیست را مشخص خواهند کرد.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن بسیج حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است./ مهر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.