1397-06-03 08:59
1860
0
56358
سرمربی گلستانی کبدی ایران:

با سختی توانستیم تلاش چند ساله را به ثمر برسانیم

سرمربی گلستانی تیم ملی کبدی گفت: قهرمانی تیم ملی کبدی ایران در مسابقات آسیایی با وجود تیم‌های قدرتمند به سختی بدست آمد.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا مازندرانی سرمربی گلستانی تیم ملی کبدی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه ورزش کبدی از سالی که فدراسیون تاسیس شد به دنبال کسب عنوان قهرمانی آسیا بود و با توجه به اینکه اکثر قدرت‌های برتر جهان در آسیا هستند دست یافتن به مقام قهرمانی بسیار سخت بود و توانستیم تلاش چندین ساله برنامه ریز‌های طولانی مدت به ثمر نشست.

مازندرانی در ادامه با اشاره به فینال مسابقات کبدی گفت: کره جنوبی تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای بود و با نظم تیمی خاصی وارد میدان مسابقه شد.

سرمربی تیم ملی کبدی با اشاره به آشنایی کادرفنی تیم از کره گفت: با توجه به اینکه چندین بار در سال‌های اخیر با این تیم دیدار کردیم شناخت کاملی از تیم حریف داشتیم و با ارائه یک بازی حساب شده و با برنامه موفق شدیم این مسابقه را به سود خودمان خاتمه بدهیم و با کسب مدال طلا به بهترین نتیجه این مسابقات دست یافتیم.

مازندرانی با اشاره به بهترین بازیکن تیم گفت: به نظر من بهترین بازیکن این تورنمنت فاضل اتراچالی کاپیتان تیم بود و توانست تیم را در لحظه‌های سخت بازی نیمه نهایی و فینال مدیریت کند و از انجام وظایف دفاعی بر آمد. 

سرمربی کبدی ایران با اشاره به سطح مسابقات گفت: مسابقات این دوره بسیار با کیفیت بود و شرایط تیم‌ها با حساسیت هر مسابقه مانند شطرنج لحظه به لحظه مدیریت می‌شد.

تیم ملی کبدی مردان توانست درمسابقات آسیایی با حضور هفت کبدی کار گلستانی قهرمان مسابقات آسیایی شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.