1395-03-18 11:58
683
0
33224
مدیر کل صدا و سیمای گلستان:

صداوسیمای گلستان روزانه به «امر به معروف و نهی از منکر» می‎پردازد/حل مشکل اقتصاد بزرگترین «معروف» است

مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: ما روزانه در صدا و سیما به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مسئله «امر به معروف و نهی از منکر» می پردازیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ بهرام عبدالحسینی، مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی و ارزیابی عملکرد رسانه های بر خط استان در خصوص فریضتین، به نقش و اهمیت رسانه ها به خصوص رسانه های فضای مجازی در شکل گیری اندیشه های مردم اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب الهی هستند که نباید در چند معروف و منکر خاص خلاصه شوند.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: بزرگترین معروفی که امروز بنا بر شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری می توانیم به آن بپردازیم مسائل اقتصادی مملکت است، اقتصاد یک امر مهم و ضروری در کشور به شمار می رود که لازم است در این زمینه با منکراتی از قبیل قاچاق کالا و دیگر موانع سرمایه گذاری در کشور مبارزه کرد.

وی بر مهار قاچاق کالا تأکید کرد و متذکر شد: قاچاق کالا چرخه اقتصادی ما را دچار مشکل می کند و باید به عنوان یک منکر نهی بشود.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان تصریح کرد: در تحقق امر به معروف و نهی از منکر باید به تمام شئونات زندگی مردم بپردازیم، برای مثال اگر امروز احساس می کنیم محیط زیست ما در خطر است همگی وظیفه داریم که این مهم را حفظ بکنیم و این خود از بزرگترین معروفات است.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: ما روزانه در رسانه های خود به مسئله امر به معروف و نهی از منکر می پردازیم که البته دیگران باید این عملکرد را مورد ارزیابی قرار بدهند ولی در بحث معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قاعدتا به خودم نمره خوبی نمی دهم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.