1395-12-11 12:27
1072
0
35963

درخواست مجدد وزیر جنگ اسرائیل برای تشکیل ائتلاف عربی-صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار درخواست خود برای تشکیل ائتلاف با کشورهای عربی بر ضد ایران گفت:کشورهای عربی برای بقای خود به اسرائیل نیاز دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از هرمز، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی مصاحبه با روزنامه آلمانی "دی فیلت" گفت: کشور های خاورمیانه به خوبی فهمیده اند که بزرگترین خطر در منطقه ایران است.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که ائتلاف بین المللی علیه تروریست، با مشارکت همه کشورهای میانه رو در خاورمیانه تشکیل شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ماموریت چنین ائتلافی باید حمایت از اعضا و وضع مجازات های شدید علیه ایران باشد.

وی تاکید کرد: کشورهای عربی میانه رو برای بقای خود به اسرائیل نیاز دارند و البته نیاز این کشورها به اسرائیل بیش از نیاز اسرائیل به آن ها است.

آویگدور لیبرمن کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی را از جمله ی این کشورهای میانه رو دانست و گفت این کشورها می دانند که بزرگ ترین خطر برای آن ها ایران است نه یهود و صهیونیست ها.

وی از ناتو به عنوان نمونه و الگویی برای تشکیل چنین نام برد و افزود:اگر تشکیل این ائتلاف به وقوع بپیوندد، بنابراین تعهداتی واقعی نیز در پی آن شکل خواهد گرفت. وی در ادامه گفت:به ناتو نگاه کنید که چگونه بنا بر اصل"یک نفر برای همه و همه برای یک نفر"شکل گرفته است.

منبع: روسیا الیوم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.