1396-04-21 11:28
1243
0
41331
دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور:

مدیران جامعه باید اولین منادیان حیا در جامعه باشند / حجاب را از مباحث سیاسی جدا کنید / ردپای بی عفتی در اکثر پرونده های دادگستری

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور در مراسم تجلیل از خبرنگاران محجبه گلستانی گفت: چه زمانی می خواهیم متوجه شویم که اگر فرآیند بی حیایی جلو برود مملکت نابود خواهد شد، آیا آمار بالای طلاق دسته گل است که به مردم هدیه شده؟ آیا آسیب های اجتماعی نقاط روشن زندگی هستند؟

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام محمدمحسن دعایی، دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران محجبه استان گلستان که به همت بسیج رسانه این استان برگزار شده بود، گفت: 82 سال پیش حدود 3000 تن از ملت غیور ایرانی که در مسجد گوهرشاد در جوار مضجع نورانی حضرت رضا(ع) پای آموزه عفت و حیا و استقلال فرهنگی در برابر کشف حجاب رضاشاه مزدور و جلاد مقاومت کردند به شهادت رسیدند.

وی شهید را حقیقتی خواند که به عنوان شاهد در فضای تاریخ ایستاده است و تصریح کرد: شهید به عنوان شاهدی فراخوان می دهد که من برای استقلال و آزادی و کرامت شما همه هستی خود را فدا کردم این راه را با افتخار ادامه دهید و به آنچه آرمان شماست دست یابید.

حجت الاسلام دعایی افزود: 82 سال پیش مزدور دست نشانده غرب بعد از بازگشت از سفر فرنگ نقشه غربی سازی و تهی سازی فرهنگ ایرانی از فرهنگ دینی را سعی کرد در کشور پیاده کند و با سرنیزه و باتوم مردم را از حدود غیرت و حیا و امر فطری و عقلیِ حجاب عبور دهد.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور خاطرنشان کرد: مردم ما آن زمان در مقابل زور باتوم و تازیانه مقاومت کردند و تسلیم تحمیل بی غیرتی و بی عفتی نشدند و در نهایت رضاشاه با نکبت و ذلت توسط اربابانش تبعید شد ولی پسرش نیز در راستای عفت زدایی و هتک حرمت بانوان مسلمان تا جشن فرهنگ و هنر شیراز پیش رفت و آن فضاحت را به تصویر کشید.

وی تأکید کرد: محققان ژرف اندیش قطعا بر این اذعان دارند که جشن فرهنگ و هنر شیراز نقش مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت، در واقع وقتی ضدیت با فطرت انسانی به خانه پُرش رسید دست تقدیر الهی از پرده غیب بیرون آمد و با رهبری آن فقید بزرگ(امام راحل)، انقلاب شکوهمند اسلامی متولد شد.

ملتی که دغدغه اش لذت گرایی جنسی شود حواسش به غارت استقلال نیست

حجت الاسلام دعایی ابراز کرد: اگر عناصر بیگانه بتوانند حیا و عفت را بزدایند بهتر می توانند ما را به استثمار بکشند، بهتر می توانند از ما حق توحش بگیرند، جوانانی که به فساد کشیده شوند بهتر سواری می دهند، غرب نیک می داند ملتی که جوانان پاک داشته باشد اجازه نمی دهد کسی عربده کشی کند و سگ خودش را از ما برتر ببیند.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور ادامه داد:ملتی که دغدغه اش لذت گرایی جنسی شود حواسش به غارت استقلال و عزت نیست و براحتی شاه و امثال پدر شاهد را تحمل می کند تا تنها راه برای لذت های جنسی اش تامین شود.

جامعه دارد به تدریج در آبجوش بی حیایی آبپز می شود

وی با بیان اینکه شاه موفق نشد با زور سرنیزه حجاب را از سر زنان عفیف ایران بردارد، گفت: وقتی غرب دید با زور سرنیزه نمی تواند ما را از سرپل حجاب عبور دهد سرنیزه را از نقشه شوم خود حذف کرد.

حجت الاسلام دعایی اظهار کرد: این چند صد ماهواره ای که روی ایران فوکوس کردند این رسانه هایی که شب و روز ویروس بی حیایی می پاشانند و این نگاه ولنگارانه فرهنگی که برخی مدیران ما دارند مصداق همان قورباغه ای است که آرام آرام در آب جوش از بین می رود و متوجه نمی شود جامعه ما نیز مانند آن قورباغه به صورت تدریجی در آبجوش بی حیایی از بین می رود.

ردپای بی عفتی در اکثر پرونده های دادگستری/باید مسجد گوهرشاد دیگری تکرار شود تا متوجه هجوم بی حیایی شویم؟

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور تصریح کرد: باید مسجد گوهرشادی تکرار شود تا ما به هوش بیاییم؟ چه زمانی می خواهیم متوجه شویم که اگر فرآیند بی حیایی جلو برود مملکت نابود خواهد شد، آیا آمار بالای طلاق دسته گل است که به مردم هدیه شده؟ آیا آسیب های اجتماعی نقاط روشن زندگی هستند؟ در اکثر پرونده های دادگستری ردپای بی حیایی و بی عفتی نمایان است شما خبرنگاران وظیفه دارید ابن موارد را به جامعه هشدار بدهید.

مدیران جامعه باید اولین منادیان حیا در جامعه باشند

وی تأکید کرد: نباید آرام از کنار بی عفتی و بی حیایی گذشت، دوری از امر به معروف و نهی از منکر بسیار خطرناک است، اسلام دین کاملی است که به همه سوالها محکم ترین پاسخ ها را می دهد، اسلام به پیامبر می گوید به زنان و دختران خود عفاف و حجاب را هدیه کن این یعنی مدیران جامعه در تمام سطوح باید اولین منادیان و فرهنگ سازان حیا در جامعه باشند.

حجت الاسلام دعایی خاطرنشان کرد: اولین رسالت پیامبر تولید حیا در جامعه است، کدام دولتمرد امروز دغدغه بسط حیا در جامعه دارد؟ حوزه علمیه و وزارت ارشاد و رسانه ها چقدر خانواده برایشان مهم است؟

چادر و حریم عفاف برای اشراف امت است

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور ابراز کرد: وقتی عنصر حیا و عفت را درون خود تقویت کنیم پرستیژ پیدا می کنیم، چادر و حریم عفاف برای اشراف امت است، شرافت با این سبک پوشش به جامعه نشان داده می شود.

وی متذکر شد: طبق فرموده خداوند با عفت و حیا و پوشش به امنیت می رسیم، خطاب ما به جامعه است ای جامعه در مقیاس ملی! آیا نمی خواهید به آرامش برسید؟؟

«خانواده» پایگاه خداوند در زمین است

حجت الاسلام دعایی گفت: نهاد خانواده قدسی ترین نهاد در عالم هستی است چرا که وقتی این نهاد متزلزل شود عرش الهی متزلزل می شود این یعنی خانواده در واقع پایگاه خداوند در زمین است که سبک پوشش عفیفانه تحکیم بخش این پایگاه خداوندی است.

حساب حجاب را از بحث سیاسی جدا کنید

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در کشور تصریح کرد: حساب حجاب را از بحث سیاسی جدا کنید، نخواهید با شل مردن حجاب صندوق آرای خود را تقویت کنید، اگر زنان بجای عنصر جنسی، انسانیت خود را به نمایش بگذارند امنیت پیدا می کنند.

وی در پایان گفت: جبهه فرهنگی عفاف و حجاب طبق فرمان مقام معظم رهبری در تاریخ دوم اردیبشهت 92 شکل گرفت چرا که دشمن برای هجمه به صورت یک جبهه در مقابل ما صف آرایی کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.