1396-06-25 12:17
970
0
44113
ژاپن و تمام طرفدارانش مغلوب یوزهای ایرانی؛

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن/ یک گام دیگر تا سکوی جهانی

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل ژاپن در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها تعداد بردهای خود را در این رقابتها به عدد سه رساند تا در آستانه کسب مدال قرار بگیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، در ادامه مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره ها، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز شنبه تیم ملی والیبال ایران به مصاف میزبان این مسابقات یعنی ژاپن رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک حریفش را شکست بدهد. ایران پیش از این موفق شده بود ایتالیا و آمریکا را از پیش رو بردارد و فقط برابر برزیل بازی را واگذار کرده بود. 

ست اول؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ژاپن
دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند ولی این تیم ایران بود که توانست نتیجه بازی را ۸ بر ۷ به سود خود کند و به استراحت فنی اول برسد. با این حال ژاپن با حمایت هوادارانش توانست از ایران پیش بیافتد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به استراحت فنی دوم رسید. ژاپنی ها در ادامه توانستند برتری خود را حفظ کنند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده ست اول باشند.

ست دوم؛ ۲۵ بر  ۱۹ به سود ایران
تیم ایران در ست دوم کاملا متفاوت با ست اول بازی را آغاز کرد و توانست حتی با نتیجه ۵ بر یک از ژاپن پیش بیافتد و استراحت فنی اول را با نتیجه ۸ بر ۳ از آن خود کند. باوجود اینکه ایران از ژاپن ۴ امتیاز پیش بود، سرویس های خوب تیم حریف و دریافتهای ضعیف ملی پوشان باعث شد تا فاصله امتیازات حتی به یک امتیاز برسد ولی ایران توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ کار را به استراحت فنی دوم برساند. روند خوب ایران باعث شد تا ژاپن دیگر نتواند نتیجه را جبران کند و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران خاتمه یافت.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران
در ست سوم هم ایران و هم ژاپن بازی پایاپایی را انجام دادند. ژاپنی ها با تکیه بر سرعت و سرویس های خود تا حدودی دفاع ایران را اذیت کردند ولی شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ایران در نهایت موفق شدند ست سوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود به اتمام برسانند.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران
تیم ملی والیبال ایران در ست چهام هم کاملا از حریفش برتر بود و توانست با استفاده از سرویس ها و دفاع خوب ملی پوشان، برتری خود را تا پایان ست حفظ کند. ست چهارم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران به اتمام رسید تا تیم ایران با کسب سه برد در این مسابقات و ثبت یک باخت مقابل برزیل در آستانه حضور روی سکوی جهانی قرار بگیرد.

تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد، در آخرین دیدار خود در این رقابتها، از ساعت ۱۰:۱۰ صبح فردا یکشنبه به مصاف فرانسه می رود و در صورت برتری در این مسابقه، مدال خود را قطعی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.