1398-06-13 16:27
978
0
65294
شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی بررسی کرد؛

سردرگمی مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در پی عملیات اخیر حزب‌الله

حزب‌الله لبنان با شکستن خطوط قرمز اسرائیل و تثبیت معادله «ترس» باعث سردرگمی مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مقاومت لبنان همانگونه که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله گفت خطوط قرمزی را که رژیم صهیونیستی سال‌ها برای خود ترسیم کرده بود شکست و معادله ترس را در مقابل صهیونیست‌ها تثبیت کرد.

حزب الله لبنان با شکستن خطوط قرمز اسرائیل و تثبیت معادله ”ترس“ باعث شد رژیم اشغالگر اسرائیل پیام را به خوبی دریافت کند و نظامیان و شهروندان خود را از مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی دور نگه دارد. این در حالی است که لبنانی‌ها ضمن استقبال از اقدام مقاومت و حمایت از آن به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.
 
حسین عزالدین، خبرنگار شبکه در لبنان در گزارشی که با پخش سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره اقدام اخیر مقاومت لبنان و زیر پا گذاشتن خط قرمز اسرائیل همراه بود به موانع مرزی پشت سر خود اشاره کرد و گفت: یکی از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی چند متر آن طرف‌تر از سیم‌های خاردار قرار دارد، اما هیچ نیرویی در آن وجود ندارد. این امر نشان دهنده تثبیت معادله ”ترس“ و شکسته شدن خطوط قرمز رژیم صهیونیستی (با عملیات مقاومت) است.
 
در ادامه گزارش با اشاره به عادی بودن اوضاع در روستا‌های نزدیک مرز آمده است: شهروندان ساکن این روستا‌ها به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند و سخنان سید حسن نصرالله به آن‌ها قدرت می‌دهد و بر همین اساس به تهدیدات دشمن هیچ توجهی ندارند و به دستاورد‌های مقاومت افتخار می‌کنند.
 
یکی از شهروندان ساکن مناطق مرزی لبنان با فلسطین گفت: ”همانگونه که سید گفت خطوط قرمز را شکستیم و قواعد درگیری را تغییر دادیم. افتخار می‌کنیم و از ملت و مقاومت و سرزمین خودمان دفاع می‌کنیم.“
 
یکی از بانوان لبنانی ساکن مناطق مرزی هم گفت: ”ما از اسرائیل ترسی نداریم بلکه آن‌ها باید از ما بترسند. اوضاع خوب است.“
 
این خبرنگار افزود: مقاومت لبنان جزئیات عملیات ویژه‌ای را که طی آن یک دستگاه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در شهرک اویویم هدف قرار گرفت منتشر کرد تا اشغالگران را با حقیقتی روبه‌رو کند که سعی می‌کرد آن را از مردم خود پنهان کند و همین امر باعث افزایش سردرگمی مقامات سیاسی و نظامی این رژیم شد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.