1396-02-10 13:59
1304
0
38426
بخشدار نوکنده؛

شوراهای اسلامی از ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور هستند

بخشدار نوکنده از شوراهای اسلامی به عنوان ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور یاد کرد و گفت: این نهاد مردمی در عمران و آبادنی شهر و روستا نقش بسزایی دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "سعید هراتی" در گفت و گوی خبری با گرامیداشت روز ۹ اردیبهشت به عنوان روز شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شوراهای شهر و روستا نهادهای محلی منتخب مردم هستند و به موازات این انتخاب‌ها توسعه و مدیریت شهری و روستایی صورت می‌گیرد.

وی، توسعه را مستلزم مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: نظارت، برنامه‌ریزی و کنترل عمل شوراها نیز باید با حضور مردم صورت گیرد.

این مسوول اظهار داشت: حرکت به سوی نظام شورایی در روند توسعه و سازندگی کشور تاثیر بسزایی دارد و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در جهت توسعه شهرها و روستاها تلاش کنند.

بخشدار نوکنده ادامه داد: تعامل منطقی شورا با دستگاههای اجرایی و مردم و اطلاع رسانی بهنگام در خصوص مشکلات و جذب نظرات و مشارکت مردم در آبادانی منطقه ای را از مهمترین وظایفی دانست که باید در دایره توجه شوراها قرار گیرد.

هراتی خاطرنشان کرد: چنانچه شوراها خواسته مردم را پیگیری کنند و مدیران نیز برای تحقق خواسته‌های مردم تلاش کنند فاصله‌ای بین شورا، مردم و مسوولان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.