1396-03-06 10:36
1479
1
39522

سردار «حاج شعبان نصیری» در «موصل» به آرزویش رسید + عکس

«حاج شعبان نصیری»، ظهر دیروز و در عملیات آزادسازی غرب «موصل» از اشغالِ «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.

به گزارش گلستان ما به نقل از مشرق؛ سردار رشید سپاه اسلام، رزمنده ی جبهه های «جهاد اصغر» و «جهاد اکبر»، حاج «شعبان نصیری»، پس از نزدیک به 38 سال مجاهدت و جهاد در میادین دفاع از «حریم اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)، سر انجام به یاران شهیدش پیوست.

سردار «حاج شعبان نصیری» که از یادگارانِ ۸ سال دفاع مقدس بود و سابقه ی حضور طولانی در «سوریه» به منظور دفاع از «حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» را در کارنامه ی خود داشت، ظهر دیروز، مصادف با شبِ اول «رمضان المبارک»، در جبهه ی «عراق» و طی عملیات آزادسازی «موصل» از اشغالِ «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سردار شهید «شعبان نصیری»

سردار شهید «شعبان نصیری»

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمود عدالت منش

بسم رب الشهداء و الصديقينشهادت هنر مردان خداستعاقبت فرمانده دلاور و خستگي ناپذير سپاه اسلام، همسنگر شهيدان و محبوب بسيجيان و اسوه رزمندگان، پيرو صادق راه ولايت، مدافع حريم اهل بيت (ع)سردار سرافراز شهيد حاج شعبان نصيريخلعت زيباي شهادت پوشيد، شربت گواراي شهادت نوشيد و به ياران شهيدش پيوست و مهمان سالار شهيدان (ع) شد.بدينوسيله شهادت اين سردار سربلند را به ساحت مقدس حضرت امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه اي و خانواده محترم و بازماندگان ايشان و تمام همسنگران دوستان شهيد، تبريك و تسليت عرض مي نمائيم. از طرف خانواده معلم شهيد علي عدالت منش

0
0
پاسخ
1396-03-07 10:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.