1396-03-08 14:24
737
0
39613

خط بطلان یک استاندار بر وعده های روحانی/ دغدغه ای که فقط 3 ماه اعتبار داشت

سخنان استاندار آذربایجان شرقی نشان میدهد دراین 4 سال گذشته که دولت و منابع استان و کشور تماما در اختیارشان بوده، برنامه و تصمیم آنچنانی برای ایجاد شغل در دولتمردان نبوده است و اکنون در سه ماه پایانی دولت از مدیران راهکار برای ایجاد شغل می طلبند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زیتون، روحانی درحالی توانست آرای لازم برای انتخاب مجددش به عنوان ریاست جمهور کشور را کسب کند که این بار هم با وعده های پرشماری وارد میدان رقابت شده بود.

روحانی که رقبایش را به بی برنامگی و نامشخص بودن منبع وعده هایشان در ایام تبلیغات متهم می کرد، خود بعد از گذشت 4 سال از دوران ریاست جمهوریش وعده هایی داد که با توجه به کارنامه دولت یازدهم ابهامات زیادی در عملیاتی شدن آن ها وجود دارد.

در شرایطی که رئیس و معاون دولت یازدهم از برنامه های مدون برای ایجاد شغل سخن گفته بودند، استاندار آذربایجان شرقی روزگذشته در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان عنوان کرده است که "مدیران استان برای ایجاد شغل راهکار ارائه کنند."

گذشته از دغدغه مندی جبارزاده برای ایجاد اشتغال در سه ماهه پایانی دولت یازدهم، باید گفت سخنان استاندار آذربایجان شرقی نشان میدهد دراین 4 سال گذشته که دولت و منابع استان و کشور تماما در اختیارشان بوده، برنامه و تصمیم آنچنانی برای ایجاد شغل در دولتمردان نبوده است که اکنون از مدیران راهکار برای ایجاد شغل می طلبند.

استاندار آذربایجان شرقی که خود چندین دوره سابقه نمایندگی مجلس را هم در کارنامه دارد باید به طور کامل به این موضوع واقف باشد که ارائه راهکار برای دولتی که چهار سال بر روی کار بوده اکنون دیر به نظر می رسد.

جبارزاده یا از عملکرد دولت یازدهم ناراضیست و با این سخنان، خود به ناکار آمدیش اذعان کرده و اکنون در آستانه آغاز دولت جدید تنها برای مردم امیدواری ایجاد می کند و یا هم شیوه ای که در بین دولتمردان یازدهم مرسوم شده است را در پیش گرفته است.

استاندار روز گذشته مجددا بحث ایجاد یک میلیون شغل در سال را مطرح کرده است که روحانی در مناظرات انتخاباتی به کل وعده 4 سال قبل خود در همین موضوع را کتمان کرد.

صحبتهای جبارزاده خط بطلان بزرگی بر وعده های انتخاباتی روحانی کشید و نشان داد دولت دوازدهم هم همچون دولت یازدهم بی برنامه و بدون احصاء نیازمندی ها و مشکلات شروع به کار خواهد کرد و آش همان آش است و کاسه همان کاسه.

هرچند روحانی با دوقطبی سازی کاذب جنگ و صلح و جوسازی های رسانه ای داخلی و خارجی در ایام انتخابات و اتفاقات دیگر توانست اذهان را از مباحث مهم اقتصادی به موضوعات بدون اولویت سوق دهد و آرای لازم را کسب کند، اما باتوجه به آرای پر تعداد رقیب انتخاباتی، روحانی به خوبی میداند که شرایط می تواند برای او سخت تر از این هم باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.