1396-03-09 08:06
840
0
39647
مدیرعامل گازگلستان:

نشت یابی بيش از 4500 كيلومتر شبكه و 165 هزار انشعاب گاز درگلستان / مشترکین نشت گاز را جدی بگیرند

مدیرعامل گاز گلستان گفت: در مجموع در استان بالغ بر 4500  کیلومتر شبکه و 165 هزارو 500 انشعاب  توسط همکاران   واحد بازرسی فنی کنترل ونشت یابی شد.

به گزارش گلستان ما ؛ صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط تیم نشت یابی شركت در سال گذشته بالغ بر 4470 كيلومتر شبكه در سطح استان نشت یابی شده است .

وی افزود:در همین راستا در سالی که گذشت با تلاش تیم نشت یاب واحد بازرسی فنی گاز گلستان تعداد 165 هزار و 500 انشعاب گاز نیز مورد نشت یابی قرار گرفت.

 مدیرعامل گاز گلستان اذعان داشت: علاوه بر موارد اشاره شده حدود 38 کیلومتر شبكه و 8 نفر روز ساعت  انشعاب گاز را نیز خارج از برنامه زمانی نشت یابی کردیم که در مجموع در استان بالغ بر 4500  کیلومتر شبکه و 165 هزارو 500 انشعاب  توسط همکاران   واحد بازرسی فنی کنترل ونشت یابی شد.

 وی ادامه داد: پس از انجام روند نشت یابی گزارش کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته که بلافاصله موارد نشتي و مخاطره آميز به ادارات گازرساني اعلام شده و واحدهاي مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام  می نمایند.

جمال لیوانی تصریح کرد:نگهداري و مراقبت از تأسيسات گاز بويژه تأسيسات مدفون شده اهميت بسزايي دارد بنابراین كنترل منظم و دوره اي تأسيسات شبكه و انشعاب گاز مطابق با استانداردهاي شركت ملي گاز ايران يكي از وظايف بسيار مهم و حساس شرکت بوده که همه ساله  بر ابر برنامه انجام می شود

مدیر عامل گاز گلستان ضمن تأكيد بر جدي گرفتن موارد نشت گاز به مشتركين عزیز توصيه كرد:به منظور حصول اطمينان از عدم وجود نشت گاز لازم است مشتركين گاز خانگي سيستم هاي لوله كشي گاز داخلي منازل خود را حداقل 6 ماه يكبار با كف صابون نشت يابي كنند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.