1396-04-05 12:20
1004
0
40748
وزیر اطلاعات خبر داد؛

ضربه وزارت اطلاعات به یک تیم تروریستی/ انبار بسیار بزرگ اسلحه و مهمات تروریست‌ها کشف شد

وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات  در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر امروز (دوشنبه 5 تیر) با بیان اینکه  همه چیز در اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امکان اقدامات تروریستی برای سازمان‌ها و گروهک‌های تروریستی در حد بسیار بالایی به حداقل رسیده است.

وی اظهار داشت:  خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) به مردم کشورمان اختصاص به عید و غیرعید ندارد و ما دوست داریم هر روز برای مردم و کشور ما عید باشد، همراه با شادمانی، آرامش و امنیت.

وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری برای حرکت رو به جلو کشور در جهت شکوفایی و بالندگی افزود: وظیفه ای که در این زمینه بر عهده سربازان گمنام امام زمان (عج) نهاده شده است به یاری خدا و عنایات اهل بیت (ع) ان شاءالله برای مردم محقق شود و بتوانیم در ادای وظیفه شرمنده مردم نباشیم.

علوی تصریح کرد: در اقدامات اخیر صورت گرفته، عمده گروهک های تروریستی ضربه خوردند و روز گذشته با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.