1396-04-23 06:58
927
0
41415
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان:

تمرکز دشمن بر ترویج بی حجابی برای مقابله با اسلام و انقلاب است / بانوان با حفظ حجاب از مرزهای اعتقادی دفاع می کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: زنان جامعه باید ضمن درک جایگاه زن در اسلام و شناخت دشمنی دشمنان جهت تخریب و تنزیل این جایگاه و تبدیل آن به کالا و ابزاری برای استفاده ی مادی و اقتصادی ، با حفظ حجاب خود ، در مقابل آنان ایستادگی نمایند.

به گزارش گلستان ما ؛ سید موسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص هفته عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب موضوعی بسیار مهم است که مورد تاکید اسلام و قرآن هم قرار دارد.

وی افزود: الگوی عملی عفاف و حجاب ، حضرت زهرا(س) است و این عفاف و حجاب ، امانت و هدیه ایست که توسط سرور زنان عالم بر جهان اسلام داده شده که از ابتدا با ارائه ی الگوی عملی شکل گرفته است.

حسینی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) با حفظ حجاب خود در برابر آن فرد نابینا ضمن آنکه حجاب خود را رعایت نمودند تاکید عملی بر حفظ عفاف نیز داشته اند تصریح کرد: گوهر گرانمایه و گران بهای وجودی زن که در دردانه ی عالم یعنی حضرت زهرا(س) خلاصه می شود آنقدر عظمت دارد که خداوند بهشت را زیر پای آنان قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: زنان جامعه باید ضمن درک جایگاه زن در اسلام و شناخت دشمنی دشمنان جهت تخریب و تنزیل این جایگاه و تبدیل آن به کالا و ابزاری برای استفاده ی مادی و اقتصادی ، در مقابل آنان ایستادگی نمایند.

وی در پایان به چند نمونه از دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان ما با تمرکز بر موضوع ترویج بی بند و باری و بی حجابی و بی عفتی در صدد مقابله با اسلام و انحراف جامعه اسلامی و انقلاب هستند و امروز زنان و دختران با حفظ حجاب و رعایت عفاف از مرزهای اعتقادی و ارزش های اسلامی دفاع می کنند.

 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.