1396-04-25 08:03
1060
0
41501
رییس پلیس استان ‌گلستان تشریح کرد؛

جزییات تیراندازی و مصدومیت 2 نفر در رامیان/ مجرمان حادثه تیراندازی ناهارخوران شناسایی شدند

سردار جاویدان رییس پلیس استان ‌گلستان جزییات تیراندازی با تفنگ ساچمه ای در رامیان را شرح داد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی  اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده درباره نزاع و تیراندازی در شهرستان رامیان اظهار داشت: ساعت 19 و 45 دقیقه روز شنبه 2 نفر جوان 30 ساله و 19 ساله که با تیر تفنگ ساچمه‌ای مصدوم شده بودند، به پاسگاه انتظامی مراجعه می‎کنند.

وی افزود: این 2 نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در داخل جنگل در تردد بودند مورد اصابت گلوله تفنگ ساچمه‌ای قرار می‎گیرند و مصدوم می‎شوند.

سردار جاویدان گفت: یکی از این افراد که از ناحیه دست یک ساچمه به آن برخورد کرده بود به صورت سرپایی درمان و مرخص شد اما فرد دیگر که از ناحیه دست، پا و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است و این 2 نفر به افرادی مضنون هستند که با حضور ماموران آگاهی در حال رسیدگی است و به زودی مشخص خواهد شد.

مجرمان حادثه تیراندازی ناهارخوران شناسایی شدند

وی درباره حادثه تیراندازی بامداد روز جمعه در محور ناهارخوران گرگان نیز گفت: بامداد روز جمعه نیز در تماسی با پلیس 110 اعلام شده که در انتهای شهرک تالار صدای تیراندازی شنیده شده که بلافاصله تیم پلیسی عازم منطقه شد و مشاهده کرد که یک دستگاه خودروی 405 با 4 نفر سرنشین در حال درگیری هستند که با مشاهده ماموران این خودرو متواری می‎شود.

سردار جاویدان افزود: این خودرو به سمت محله قلعه حسن حرکت کرده که ماموران در حین تعقیب چند تیر هوایی نیز شلیک می‎کنند و با توجه به برگزاری مراسم عروسی در آن منطقه مجرمان از فرصت استفاده و متواری می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: پلاک خودرو و ماهیت این مجرمان نیز شناسایی شده و به زودی با تلاش ماموران دستگیر خواهند شد.

وی ضمن توصیه به مردم که نگرانی درباره تامین امنیت در استان نداشته باشند، گفت: از مردمی که سلاح شکاری مجاز دارند نیز خواهشمندیم که سلاح خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.