1396-06-08 08:55
637
0
43393
در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور گلستان:

نباید تاریخ‌های راستین انقلاب را فراموش کنیم/ مدیریت جهادی نیاز جدی امروز کشور است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مسوولان باید شهیدان رجایی و باهنر را در عرصه خدمت به مردم الگوی خود قرار دهند، گفت: نباید تاریخ‌های راستین انقلاب را فراموش کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو صبح امروز در مراسم یادواره شهدای کارمند استان گلستان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر و تمام شهدای اسلام خدایی شدند.

وی ادامه داد: این جلسات یادواره و یارآوری، جلسات عبرت است زیرا باید با الگو گرفتن از این دو شهید باید عملکرد خود را ارزیابی کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: باید نگاه عمیقی به زندگی شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم و نباید این تاریخ‌های راستین انقلابی را فراموش کنیم.

صادقلو گفت: اینکه نسلی به انقلاب پیوند نمی‌خورند برای این است که نگاه و نظر به انقلاب و عبرت‌ها در انقلاب را نتوانستیم به نسل جوان منتقل کنیم.

وی افزود: اولین شاخصه شهیدان رجایی و باهنر شاخصه فکری است و اگر می‌خواهیم به یک نمونه مدیر نظام اسلامی مطرح شویم، باید از نظر فکری به این جایگاه برسیم و خود را تقویت کنیم.

استاندار گلستان گفت: هر مدیر باید شاخص‌های فکری و عقیدتی نظام را باید داشته باشد و این شاخص‌ها را می‌توان در قانون اساسی، بازخوانی فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به خوبی یافت.

صادقلو با بیان اینکه شهید رجایی مردمی، بی‌ریا، ساده و بصیر بود گفت: برخی رفتارهای رزمندگان و شهدای انقلاب رفتارهای برجسته و بارزی است که شاید امروز حتی خود من نتوانستم آن را انجام دهم و این رفتارها بود که شهیدان رجایی و باهنر را به جهان معرفی کرد.

وی افزود: گاهی ما زمانی که دارای مسئولیت و صندلی ریاست می‌شویم چه ها که نمی‌کنیم و برای این دنیا چه اقداماتی انجام می‌دهیم در حالی که بنیانگذار انقلاب درخصوص شهیدان رجایی و باهنر فرمودند که ریاست در این دو شهید تاثیری نداشته بلکه اینها بودند که در ریاست تاثیر گذاشتند.

وی متذکر شد: نیاز امروز ما بیش از هر روزی مدیریت جهادی و مدیریت تلاشگر و خستگی ناپذیری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.