1396-06-08 15:02
1065
0
43413
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد؛

قرائت دعای عرفه در 100 مسجد و مکان مذهبی گلستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دعای پر فیض عرفه در بیش از ۱۰۰ مسجد و امکان دینی و مذهبی استان پنجشنبه 9 شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: روز عرفه بهترین روز جهت پیروزى انسان بر طاغوت نفس و نقطه درخشانى درتاریخ زندگى هر فردى است و باید از این روز بهره گرفت.

وی افزود: روز عرفه از روز های مهم و مصداق بارز ایام الله است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: روز عرفه روز تحول درونى و انقلاب معنوى با آن همه مزایا و ویژگى‌هاى ارزشمند براى هر مسلمان بیدار و آگاه است.

وی بیان کرد: روز عرفه از مصادیق بارز ایام‌الله است که در آن روز زمینه‌ و مقدمات بیشترى براى رهیابى انسان به سوى کمال و سعادت وجود دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد:عرفه روز اتصال بندگان به خدا و روز میعادگاه مسلمانان است و روزی است که فرشیان فرش می شوند و روزی است که موجب شناخت بیشتر انسان ها به خدا می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان داشت:امام حسین(ع) دعای عرفه را با تمام وجود در عرفات قرائت کرد و همه انسان ها و موجودات نیز با امام حسین (ع) هم نوا شدند و امروز نیز همه مردم مسلمان جهان دعای عرفه را همنوا با حجاج عربستان قرائت می‌کنند

این مقام استانی تصریح کرد:از ویژگى‌هاى روز عرفه دعا و نیایش به درگاه ربوبى است و پیشوایان معصوم(ع) ما با استفاده از موقعیت معنوى روز عرفه، مردم را به راز و نیاز و تقویت پیوند با سرچشمه کمالات ترغیب و تشویق مى‌کردند چرا که اساس شخصیت حقیقى انسان و ارزش او به اندازه ارتباطش با خداوند متعال تعیین مى‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.