1396-06-11 06:58
773
0
43513
فرماندار گمیشان خبر داد؛

ارگان های دولتی برای آبرسانی به چارقلی بسیج شدند

فرمانداری، آبفار، بسیج سازندگی و دهیاری با آبرسانی گسترده به روستای چارقلی تلاش کردند تا مردم عید را به راحتی برگزار کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، تابستان امسال بی آبی در بخش های قابل توجهی از روستای چارقلی مردم روستا را به شدت آزار داد.

در آستانه عید قربان که مردم چارقلی بسیار مصمم به برگزاری مراسمات عید خصوصا قربانی کردن هستند مشکل بی آبی میتوانست بیش از پیش برای مردم محجوب روستا مشکل آفرین باشد.

فرماندار گمیشان گفت: از روز قبل از عید قربان، آبرسانی گسترده به روستا چارقلی آغاز شد و هم اکنون هم ادامه دارد و تا کنون 187هزار لیتر آب از محل آب شهری در این روستا توزیع شده است.

توماج ادامه داد: بسیج سازندگی هم به طور مرتب آبرسانی به روستا را از سر گرفته است و علاوه بر آن حتی از ظرفیت تانکرهای آب کشاورزان و دامداران منطقه برای آبرسانی بیشتر کمک گرفتیم.

فرماندار گمیشان در ادامه گفت: تانکرهای آب از استان های مازندران و خراسان شمالی درراهند و با بسیج همگانی تلاش می کنیم تا به مردم فهیم چارقلی آبرسانی داشته باشیم .

توماج در پایان ضمن تشکر از صبوری مردم روستا گفت: منابع آبی کشور محدود است و کشور ما جز کشورهای کم آب دنیاست و همه ما موظفیم بنا به حکم شرع و اخلاق در مصرف آب صرفه جویی کنیم و این موهبت الهی که امانتی در دست ماست را بیهوده هدر ندهیم .

انتهاي پيام/

مطالب مرتبط:

مردم چارقلی با کام خشکیده به استقبال عید قربان می روند + تصاویر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.