1396-06-31 17:35
709
0
44378
نسخه جدید ژن خوب در بوشهر رونمایی شد؛

ضرب و شتم رئیس دانشگاه توسط فرزند مدیرکل

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای بوشهر توسط فرزند یکی از مدیران کل استان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از سپاس؛ ژن خوب یا آقازادگان دولتمردان و سیاستمداران اصلاح طلب هر روز بیشتر عیان می شود و در بوشهر با ضرب و شتم رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فنی و حرفه ای نسخه ای جدید از آن رونمایی شد.

بر اساس قانون هر کارمند برای ورود و خروج از محل کار خود باید زمان مشخصی داشته و از برگ مرخصی یا ماموریت استفاده کند اما کارمندان دارای ژن خوب به آن توجه ندارند و در هنگام تذکر نیست واکنش نشان می دهند.

در روزهای گذشته فرزند یکی از مدیران کل استان بوشهر که حدود دو سال است در دانشگاه علمی و کاربردی فنی و حرفه ای بوشهر استخدام شده رئیس دانشگاه را به دلیل تذکر برای رعایت نظم و انضباط کاری مورد ضرب و شتم قرار داد.

بنا بر اظهار شاهدین هنگام خروج رئیس دانشگاه از سرویس های بهداشتی فرزند مدیرکل رئیس دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و با ورود نیروهای حراست موضوع فیصله یافته اما این آقازاده خودرو رئیس دانشگاه را تخریب و دانشگاه را ترک می کند.

بنا بر اظهار افراد مطلع علت این برخورد مجرمانه فرزند مدیر کل با رئیس دانشگاه به دنبال خشم این آقازاده از تذکر برای ثبت مرخصی در هنگام خروج از محل کار و رعایت انضباط کاری بوده است.

گفتنی است این کارمند که با مدرک تحصیلی دیپلم استخدام شده و تاکنون چندین بار تنش هایی در دانشگاه با همکاران خود داشته است.

پدر ضارب از مدیران کل استان بوشهر سن بازنشستگی را پشت سر گذاشته است و در حال رایزنی برای ریاست دانشگاه علمی و کاربردی بعد از دوران مدیرکلی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.