1396-07-02 16:34
482
0
44449
تداوم اخبار نگران کننده از بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور؛

آیا جریان های سیاسی و «ژن های خوب» سرمایه بازنشستگان را نابود می کنند؟

مدیریت سیاسی و خارج از قاعده سیاسی، ضرر دهی شرکت های زیر مجموعه و به طور کلی احتمال اخلال در فعالیت آنها از جمله مواردی است که میراث مدیریت سیاسی مدیریت جدید این صندوق است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ دقیقا زمانی که بازنشستگان با سختی زندگی خود را می گذرانند، صندوقی که قرار بود آینده آنها را تامین کند، درگیر مسائلی غیر از مشکلات آنهاست؛ مشکلاتی که هر روز بیشتر از دیروز زندگی را برای آنها سخت می کند.

صندوق بازنشستگی و زیر مجموعه های اقتصادی آن مانند هلدینگ آتیه صبا به مدیریت ولی آذروش نماینده ردصلاحیت شده مجلس این روزها آنقدر درگیر حاشیه و سهم خواهی های عجیب و غریب شده که دیگر حتی حال و روز اقتصادی مناسبی هم ندارد.

همین چند هفته پیش بود که خبر انتصاب فرزند یکی از نمایندگان لیست امید در شرکت زیر مجموعه این صندوق در رسانه ها منتشر شد،؛ انتصابی که به گفته رسانه ها خارج از چهارچوب های مرسوم اداری صورت گرفته بود چرا که فرزند این نماینده مجلس متولد دهه هفتاد بوده و هیچ گونه سابقه اجرایی خاصی در کارنامه نداشت.

البته پس از انتشار خبر این انتصاب اخبار دیگری نیز از انتصاب آقازاده های مختلف سیاسی در این هلدینگ منتشر شد که افکار عمومی را خدشه دار کرده و باعث واکنش های گسترده ای نیز در فضای مجازی شد.

این روزها اما خبرهای جدیدی از صندوق بازنشستگی کشوری و مشکلات در زیر مجموعه های اقتصادی آن به گوش می رسد که به هیچ وجه برای اعضای اصلی این صندوق یعنی بازنشستگان خوش آیند نخواهد بود.

مدیریت سیاسی و خارج از قاعده سیاسی، ضرر دهی شرکت های زیر مجموعه و به طور کلی احتمال اخلال در فعالیت آنها از جمله مواردی است که میراث مدیریت سیاسی مدیریت جدید و البته دخالت جریان های سیاسی در ادامه این صندوق است.

در روزهای آینده اما اخبار جدیدی درباره مدیریت مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، انتصابات مساله دار آقازاده های دارای «ژن خوب!» در هلدینگ آتیه صبا و برخی شرکت های زیر مجموعه آن منتشر می شود که قطعا موجب افشای پشت پرده مشکلات این روزهای صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های تابع آن خواهد شد.

حال باید دید آیا روند انتصاب های معامله گرانه در این صندوق و شرکت های زیر مجموعه آن تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد و آیا این روند باعث بحرانی تر شدن وضعیت صندوق بازنشستگی خواهد شد یا مدیران دولتی به فکر تغییر روند خواهند افتاد؟

منتظر اخبار روزهای اینده باشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.