1396-07-02 20:50
814
0
44473
در جلسه هیات وزیران؛

مقیمی استاندار تهران شد/ پنج استاندار دیگر مشخص شدند

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: محمد حسن مقیمی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های؛ آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.

سامانی افزود: بر این اساس، مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام، محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران، هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه و مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان تعیین شدند.

** پایگاه اطلاع رسانی دولت نیز یکشنبه شب اعلام کرد در جلسه امروز هیات دولت به ریاست حجت­ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس­ جمهوری، استانداران پیشنهادی پنج استان کشور از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند. 

بر این اساس، محمدحسین مقیمی، هوشنگ بازوند، قاسم سلیمانی، مصطفی سالاری و مجید خدابخش به ترتیب به عنوان استانداران استان­ های تهران، کرمانشاه، ایلام، گیلان و آذربایجان شرقی منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.