1396-09-02 17:02
595
0
46913
مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س):

بسیج در راه خدا گام بر می دارد/ امروزه اگر بسیج نباشد نه ایرانی باقی می ماند نه اسلامی

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س)گفت: کسی که امروز لباس بسیجی به تن دارد در راه خدا گام بر میدارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ آخوند طویقلی گل چشمه در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری بعد از ابزار خرسندی به مناسبت نابودی داعش اظهار کرد: داعش در صدد ایجاد رخنه بین مسلمین بوده است ما با اتحاد خودمان توانستیم داعش را نابود کنیم.

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س)تصریح کرد: شعار بسیجیان امروزه یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا... است، کسی که امروز لباس بسیجی به تن دارد در راه خدا گام بر میدارد.

این روحانی اهل سنت تاکید کرد: بسیج یعنی قران یعنی اسلام، فعالیت بسیج همیشه مقدس بوده و هست، وجود چنین فعالیتی باعث پیروزی بر کفار و داعش شد.

گل چشمه در ادامه خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم رسانه های مختلف از نام بسیج سوء استفاده کنند و بخواهند خط بسیج را تحریف کنند. ما زمانی بسیجی کامل هستیم که اتحاد و هم دل و برادر باشیم.

وی عامل موفقیت ما در مقابل داعش تبعیت از اسلام دانست و بیان کرد: رزمندگان و بسیجیان ما با نیروی توکل بر خداوند و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانستند در مقابل کفار ایستادگی کنند و خبر پیروزی را به گوش ما رساندند.

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س)با بیان اینکه اگر ما اتحادمان پابرجا باشد می توانیم داعش های بعدی را سرنگون کنیم متذکر شد: اولویت امروز بسیج امر به معروف و نهی از منکر است در دل این فریضه بزرگ مسائل زیادی نهفته است، این فریضه بزرگ اگر توسط بسیج انجام شود هیچ دشمنی نمی تواند به ما نزدیک شود.

گل چشمه اذعان کرد: اگر چنان که بسیج و سپاه پاسداران نباشند نه ایران و نه اسلامی باقی می ماند، این قدرت و تفکر بسیج و بسیجی با ارزش است.

وظیفه ذاتی ما در مقابل ائمه اطهار این است که باید راه آنان را در پیش گرفت و از سخنان گهر بار آنان پیروی کنیم، ما اگر نتوانیم از حریم آنان دفاع کنیم مسلمان نیستیم، این کاری بود که شهدای مدافع حرم در عملشان به ما نشان داده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.