1396-10-26 13:35
948
0
49178
چه کسی پاسخگوست؟

سریال تکراری و بی پایان کتک کاری دانش آموزان!/ خواب آموزش و پرورش و بیداری چوب فلک در دست ملازمانش + تصاویر

بی سوادانی که باسوادان را به جرم سواد به چوب فلک می گیرند، اقدامی تکراری و بی پایان که هر ساله نمونه آن در جای از کشور سرو صدا به پا می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کُردتودی، تنبیه در مدارس تبدیل به موضوعی تکراری شده است، سریالی که هر ساله انجام شده و در این میان روح و روان کودکانی بی گناه به بازی گرفته می شوند.

پسر 13 ساله دیواندره ای اینبار مورد آزار و اذیت قرار گرفته، پسری که روستایی است و در خوابگاه وزمان شهرستان دیواندره مورد خشم سرپرست خوابگاه قرار گرفته است.

پدر این پسربچه با ارسال تصاویری از وضعیت فرزندش به سایت کردتودی خواهان کمک و رسانه ای شدن این موضوع شد، وی که از این اوضاع پیش آمده دلگیر بود، با ناراحتی ابراز کرد مادر و پدرهای روستایی با هزار زحمت و نان چوپانی و کشاورزی فرزند دلبندشان را به مدرسه و خوابگاه می فرستند، و قطعا انتظار چنین برخوردی از مسئولین ندارند.

وی بیان کرد قرار نیست ظلم به فرزندان ما به دلیل بی سوادیمان توسط باسوادان لاپوشانی شود و هر فرزندی برای والدین خود هر چه هم باشد و در هر شرایط مالی که قرار داشته باشند، باز هم دلبند و عزیزشان است که نمی خواهند ذره ای به آنها آسیب وارد شود.

وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر فرزند ما تعداد بیشتری از فرزندان این خوابگاه توسط همین سرپرست مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و نیز می توان به راحتی گفت 70 درصد از دانش آموزان این خوابگاه تاکنون از دست این فرد دچار آسیب های جزیی و کلی شدند، که هیچ کدام جرات حرف زدن در این مورد را ندارند.

وی با بیان اینکه فرزندشان از رفتن به مدرسه امتناع می کند، افزود: همیشه کارهای خوب در هر رده ای که باشند، حتی اگر جزئی هم باشد، بولد می شود ولی اشتباهاتشان به راحتی پنهان می شود و مجددا در دفعات بعدی تکرار می شود، و اینگونه صدای مظلوم در گلویشان خفه می شود و اشتباهات بزرگتر.

وی همچنین با بیان اینکه سکوت وی در این خصوص منجر به ظلم در حق هزاران کودک دیگر می شود، اظهار داشت: اگر در بین درس ها و آموزش های که داده می شود کتک کاری و ظلم ترویج داده شود، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و لازم است این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

وی بیان کرد: من اجازه نمی دهم فرزندم برگرده مدرسه دیگه اون مدرسه جای بچه من نیست نمیخوام دستی دستی به کشتنش بدم حتی اگه شیطنت کرده  بود قبول به خودم زنگ میزدن میرفتیم تکلیفشو روشن میکردیم نه اینکه تا سرحد مرگ بزننش اگه زیر دستش از ترس تشنج میکرد یا سکته میکرد کسی حاضر به جواب گویی بود.

وی همچنین خواستار انتشار این موضوع بود تا صدایش به گوش کسی برسد، و گفت: معذرت خواهی بعد از کتک کاری تا سرحد مرگ، به مثال نوش دارو پس از مرگ سهراب است و هیچ اثر و نتیجه ای ندارد.

وی همچنین خواستار تغییر سرپرست این مرکز برای نجات جان صدها دانش آموز دیگر شد و گفت: مسئولان باور کنند که ما درد داریم، فرزندانمان را با نان چوپانی و با بدبختی بزرگ کردیم که بتوانند در مدرسه حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است برای صحت و سقم این ماجرای این خبرگزاری با روابط عمومی استان و شهرستان دیواندره تماس تلفنی داشت که کتک کاری این دانش آموز توسط روابط عمومی شهرستان دیواندره تائید شد.

کتک زدن دانش آموزان در دیواندره، کردتودی

کتک زدن دانش آموزان در دیواندره، کردتودی

کتک زدن دانش آموزان در دیواندره، کردتودی

کتک زدن دانش آموزان در دیواندره، کردتودی

بینی، پیشانی، ران و سر انگشتان این پسر 13 ساله دچار کبودی، و خراشیدگی شده است

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.