1397-02-02 13:33
489
0
52831
علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان:

خدمات سپاه به کشور انکار ناپذیراست/ این نهاد خار چشم دشمنان نظام است

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند: خدمات این نهاد به کشور انکار ناپذیر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از عصرهامون، دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند. یکی از نهادهایی که پس پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال 1358 شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

در آن زمان اما شاید هیچ کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیسش بتواند در مقابل انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.

در همین راستا جمعی از علمای اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند: سبزپوشان سپاه الگو و شاخصه خوبی در حفظ وحدت و تامین امنیت هستند که مردم از خدمات این نهاد مقدس راضی و خشنود می باشند.

نقش سپاه در محرومیت زدایی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نقش سپاه در محرومیت زدایی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی و ارزش ها بر هیچ کس پوشیده نیست، سپاه ارگانی است که امام رحمت الله فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" این فرموده ایشان مبتنی بر یک واقعیت بود که آن را پیش بینی کردند.  

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب و تداوم بخشیدن به آن از خود انقلاب مهمتر است، افزود: تردیدی نیست که در به وجود آمدن انقلاب، تداوم و استمرار بخشیدن به آن عناصر متعددی همچون مردم، روحانیت و سایر نیروهای مسلح نقش داشتند اما نقش اصلی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توطئه دشمنانی که دست به دست هم داده بودند را خنثی کرد و آنها را شکست داد.

خدمات ارزنده سپاه را نمی توان انکار کرد

وی با تاکید بر این مطلب که نقش سپاه در محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: خدمات ارزنده ای که سپاه در این مناطق انجام می دهد از جمله ساخت مسکن، اشتغالزایی، برپایی بیمارستان های صحرایی وغیره نقش بسیار برجسته و روشنی است که نمی توان آنها را انکار کرد.

سبزپوشان سپاه شاخصه خوبی در حفظ وحدت و تامین امنیت هستند

مولوی سلامی با بیان اینکه ورود سپاه در حوزه امنیت و خنثی کردن توطئه و ترفند دشمن هم نقشی بسیار بی نظیر و برجسته است، افزود: سپاه نقش بی بدیلی را انجام داده و همچنان آن را دنبال می کند تا از ارزش های نظام و انقلاب دفاع کند؛ آنها از جان و مال خود می گذرند تا از کیان این مرز و بوم و مستضعفین دفاع کنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری  درا دامه با بیان اینکه بسیج و سپاه ستون فقرات و شاهرگ نظام هستند، گفت: سبزپوشان سپاه الگو و شاخصه خوبی در حفظ وحدت و تامین امنیت هستند و مردم از خدمات این نهاد مقدس راضی و خشنود هستند.

سپاه نیرویی مردمی و حافظ منافع انقلاب است

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه ضمن تبریک روز تاسیس سپاه پاسداران در گفت وگو با لادیز اظهار کرد: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل در راستای آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری قدم برداشته است و همواره حافظ منافع اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش های سپاه پاسداران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، افزود: سپاه اقدامات مفیدی در کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان در راستای سازندگی و اقتصاد مقاومتی داشته و همواره در راستای تحقق منویات رهبر درباره اقتصاد مقاومتی در کنار دولت بوده است.

سپاه پاسداران در قلب مردم جای دارد

وی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه نیرویی مردمی است و بیمارستان های صحرایی سپاه خدمات درمانی بسیاری را به مردم مناطق محروم کشور به خصوص در این استان ارائه کرده است و به همین دلیل در قلب مردم جایگاه ویژه ای دارد و مردم سپاه را از خود می دانند چرا که سپاه خیرخواهانه در تمام مسائل و مشکلات در جهت رفع مشکلات کشور و مردم قدم برداشته است.

امنیت امروز کشور به برکت خدمات سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح است

مولوی ریگیان پور با اشاره به خدمات سپاه در کشور، تاکید کرد: خدمات عمرانی، اشتغالزایی و امنیتی سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست، امنیت امروز کشور به برکت خدمات سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح است، سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت مردمی توانسته امنیت را در کشور حفظ کند.

وی اذعان کرد: خدمات سپاه پاسداران سبب افزایش وحدت شیعه و سنی در کشور شده و سپاه پاسداران نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دنیا به عنوان نیرویی قدرتمند شناخته می شود که عظمت آن لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

وجود سپاه پاسداران سبب افزایش قدرت کشوردر مقابل دشمنان است

وی با اشاره به اهانت برخی به سپاه، تصریح کرد: وجود سپاه پاسداران سبب افزایش قدرت کشوردر مقابل دشمنان است، لفاظی و تخریب سپاه پاسداران درواقع تخریب نظام جمهوری اسلامی است، سپاه همواره خیرخواه مردم و نظام جمهوری اسلامی است که در تمامی زمینه ها فعال و ثابت قدم بوده است و هجمه علیه سپاه تنها به نفع دشمنان و استکبارجهانی است.

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان نظام است

مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، اظهار کرد: سپاه پاسداران از زمان تشکیل شدن خدمات بسیار زیادی برای کشور و مستضعفان انجام داده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: سپاه پاسداران در ابتدای شکل گیری در سال ۵۸ با گروه های ضد انقلاب که قصد ناامنی و اغتشاش در کشور را داشتند، مقابله کرد.

وی عنوان کرد: هنوز دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که رژیم بعثی عراق با حمایت مستکبران به کشورمان حمله کرد، که دلاورمردان سپاه پاسداران با همراهی بسیج، ارتش و آحاد مردم به مقابله با دشمن رفتند و توانستند پس از هشت سال دفاع دشمن را شکست دهند.

خدمات سپاه در مناطق محروم بی نظیر است

مولوی مقدسیان افزود: سپاه پاسداران پس از پیروزی هشت سال دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیا، سازندگی کشور را در کنار دولت بر عهده گرفت.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان تاکید کرد: الحمدالله سپاه پاسداران در عرصه سازندگی و پیشرفت کشور به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

وی گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد انقلابی، هر جا که کشور به سپاه نیاز داشته است به خوبی و به بهترین شکل وظیفه و ماموریتش را انجام داده است.

مولوی مقدسیان تصریح کرد: سپاه پاسداران در مناطق محرومی مانند سیستان و بلوچستان خدمات بسیار گسترده و چشمگیری را انجام داده است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر سازمان بسیج سازندگی در سپاه پاسداران گفتمان اقتصاد مقاومتی را عملی کرده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران خار چشم دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که دشمنان درصدد ضربه زدن به آن هستند.

خدمات سپاه پاسداران در کشور بر کسی پوشیده نیست

مولوی دوست محمد درواخ گفت: بدون شک یکی از مهمترین مسائلی که ایران را در منطقه توانسته است قدرت اول قرار دهد؛ وجود سپاه پاسداران و دستاورد های بزرگ موشکی آن در کشور است.

امام جمعه شهر کهک زهک گفت: سپاه یکی از ستون های انقلاب اسلامی‌است که در طول این سال ها در راستای وصیت امام (ره) و همچنین اهداف انقلاب گام برداشته است.

مولوی درواخ خاطرنشان کرد: خدمات سپاه پاسداران در کشور بر کسی پوشیده نیست، محرومیت زدایی که جزئی از وظایف دولت نیز است، امروز بر دوش سپاه قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.