1397-03-27 09:55
605
0
54430
یک مقام مسئول خبر داد:

رانش زمین در مناطق سیل زده گیلان ادامه دارد/ ۲۰۰ متر از جاده اصلی تخریب شد/ اثری از 4 مفقودی نیست

بخشدار رحیم آباد با بیان اینکه سیلاب تعدادی از ماشین های مجاور حریم رودخانه را برد، گفت: چهار نفر مفقود شده اند و تا الان هم نیروهای امدادی این افراد را پیدا نکرده اند.

به گزارش گلستان ما، منصور سعادت نژاد در گفت و گو با خبرنگار 8دی درباره جزییات سیل و طغیان رودخانه اشکور رحیم آباد، اظهار کرد: دیروز ساعت 17:30 بارندگی حدود نیم سعات بود ولی شدت آن به شکلی بود که به سیلاب تبدیل شد.

وی با بیان اینکه مسیر کاکرود در حاشیه رودخانه مسیر تفرجگاه مردم و مسافرین بود، گفت: این سیلاب در همان مدت نیم ساعته به حدی بود که راه گریز برای مسافران نگذاشت.

بخشدار رحیم آباد با اشاره به اینکه تعدادی از ماشین ها را سیلاب برد، تصریح کرد: سه تا چهار واحد مسکونی تخریب شد و بعد از آن هم رانش داشتیم، در این راستا ۲۰۰متر از جاده اصلی ما به طور کلی تخریب شد و به برخی باغات اراضی کشاورزی هم آسیب زد.

سعادت نژاد با بیان اینکه چهار نفر مفقود شده اند و احتمال بالارفتن آمار مفقودین وجود دارد، اضافه کرد: چهار نفر فوت شده اند تا الان هم نیروهای امدادی این افراد را پیدا نکرده اند.

وی با تأکید بر اینکه  راهداری و راه سازی فعال اند، افزود: استاندار در محل حادثه حضور داشت و فرماندار دیشب در این محل اسکان گرفتند و همه مسئولان حاضر اند.

بخشدار رحیم آباد با اشاره به اینکه قطعی برق و آب حل شده است، اظهار کرد: ارتباط ۷۰روستا با مرکز شهر قطع است و رانش هم داشتیم و ساعتی قبل منطقه ی دیگری رانش داشت که در حال توسعه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.