1397-04-29 11:28
524
0
55376
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

قوانین لازم برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران تصویب شده است/ کوتاهی دولت در راه اندازی این سامانه

حسینی کیا گفت: دولت اراده ای برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور ندارد و یا اینکه در حال تهیه زیر ساخت های مربوط به این سامانه در کشور است.

به گزارش گلستان ما، سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت ‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عدم راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان اظهارداشت: هنوز این سامانه راه اندازی نشده است؛ راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه است که دولت تا به امروز بر خلاف این قانون عمل کرده و راه اندازی نکرده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: تمام قوانین مربوط با راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در مجلس به تصویب رسیده است و منتظریم تا دولت در این باره تصمیم جدی اتخاذ کند و تاکنون اقداماتی در این باره انجام نداده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: دولت اراده ای برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور ندارد و یا اینکه در حال تهیه زیر ساخت های مربوط به این سامانه در کشور است.

حسینی کیا گفت: بر اساس قانون برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه باید سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور راه اندازی شود تا گام مثبتی در راستای شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان برداشته شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.