1397-12-02 12:32
562
0
61355
در دومین کنگره بین‌المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم مطرح شد؛

روایت جانشین نیروی ‌قدس سپاه از دروغ‌گویی آمریکا در بیان آمار دقیق کشته‌شدگان جنگ عراق و افغانستان‌

جانشین نیروی قدس سپاه گفت: آمریکا ادعا می‌کند در ‌دو جنگ افغانستان و عراق ۵ هزار کشته داده درحالی‌که سپاه اطلاع دقیق دارد که آمار کشته‌شدگان آمریکا در این دو جنگ بیش از دونیم برابر این آماری است که آن‌ها ادعا می‌کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در دومین کنگره بین‌المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم که در تالار بیداری جامعة الزهرا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه روحانیت شیعه در تمام دوران تاریخی همواره جلودار جامعه و مردم بوده است، اظهار داشت: شیعه تنها مکتبی در دنیاست که تمام رهبران و پیشوایان آن به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

وی با تأکید به اینکه در تمام تحولات شیعی، روحانیت همواره جلودار مردم بوده است، افزود: در منشور روحانیت که سال 67 توسط امام راحل صادر شد،‌ تصریح شده که علمای اسلام نخستین کسانی بودند که بر تارک جبین آن‌ها خون رنگین شهادت نقش بسته و در تمام تحولات تاریخی علمای حوزه و روحانیت تا سرحد شهادت به‌پیش رفته‌اند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت مستمر انقلاب اسلامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی هر روز در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام، آمریکا و صهیونیسم غاصب برای متوقف کردن حرکت انقلاب در حال مبارزه و مقابله است و در شرایطی که دشمن برای خاموش کردن نور انقلاب تلاش می‌کند نمی‌توان ساکت بود و حرکتی نکرد.

سردار قاآنی با تأکید به اینکه رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی همواره در تمام مباحث جنگی و تاریخی به روحانیت اصیل شیعه اقتدا کرده‌اند، ادامه داد: انقلاب اسلامی برای داخل و خارج از کشور برنامه‌های ویژه داشته و با وجود تمام مشکلات و توطئه‌چینی‌های دشمنان برنامه‌های محوری انقلاب با وضعیت مطلوبی به‌پیش می‌رود.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی به‌برکت وجود ولی‌فقیه در جامعه در 40 سال گذشته همواره تهدیدات پیش‌ِروی خود را به فرصت تبدیل کرده است، ادامه داد: حادثه 11 سپتامبر یک خودزنی آشکار توسط آمریکا بود و امروز بسیاری از سردمداران ایالات متحده نسبت به اشتباهات خود در این خودزنی دست به اعتراف می‌زنند و نتیجه خودزنی 11 سپتامبر آمریکا تحمیل دو جنگ در منطقه و هزینه 7 هزار میلیارد دلار بی‌نتیجه آمریکا در افغانستان و عراق بود.

جانشین نیروی قدس سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند در این دو جنگ 5 هزار کشته داده درحالی که سپاه اطلاع دقیق دارد که آمار کشته‌شدگان آمریکا در این دو جنگ بیش از دو و نیم برابر این آماری است که آن‌ها ادعا می‌کنند، تصریح کرد: شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری با پول‌های سعودی صرفاً برای جبران بخشی از شکست‌های آمریکا در دو جنگ افغانستان و عراق بود که با پایداری انقلاب اسلامی و مدافع حرم در این استراتژی نیز سرافکنده شد.

سردار قاآنی با اشاره به برکت جنگ 8ساله ابراز کرد: تولید انسان‌های برجسته مهم‌ترین اثر جنگ هشت‌ساله بود که این کارخانه انسان‌سازی بدون وجود روحانیت در عرصه‌های مبارزه به دست نمی‌آمد.

جانشین نیروی قدس سپاه با تصریح به اینکه تشکیل بسیج جهانی فرزندان اسلام ‌یکی از نیازهای مهم منطقه ‌بود، گفت: ‌با تهدیدات گروهک تکفیری فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد گروه‌های مقاومت اسلامی به‌وجود آمد که برای دفاع از حریم اسلام و ولایت، فرزندان اسلام از کشورهای مختلف اسلامی کنار هم جمع شده و لشکری قدرتمند به‌وجود آوردند.

وی با بیان اینکه بسیج جهانی سربازان ولایت از مصادیق تبدیل «تهدید به فرصت» و هنر ولی‌فقیه و قدرت اسلام است، اضافه کرد: ارزش ایجاد بسیج جهانی سربازان ولایت در این است که روحانیت پیشتاز و جلودار آن بوده است که تعداد شهدای روحانی بیشتر از 140 شهیدی بوده که امروز نام و نشانی از آن‌ها پیدا شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.