1398-01-03 15:24
345
0
62063

دستور حجت الاسلام شهیدی برای رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر سیل شمال کشور

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران را صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایثار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی با تبریک سال نو و ابراز تأسف از حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کمک به دستگاه‌های مسئول در امر یاری‌رسانی به هموطنان عزیز از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در بخش‌های مختلف بنیاد در این زمینه استفاده می‌نماید.

معاون رییس جمهور ضمن صدور دستور رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان شاهد و ایثارگر افزود: متأسفانه حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران موجب آسیب به تعداد زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن این مناطق شده است که باید رسیدگی به این موضوع در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع  و ادارات کل بنیاد در استان‌های مربوطه قرار گیرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشکیل ستاد رسیدگی به سیل زدگان شاهد و ایثارگر  و تمهیدات اندیشیده شده در مورد حادثه دیدگان جامعه ایثارگری ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های عمر و حادثه و حوادث غیرمترقبه قرار دارند و لذا در شرایط فعلی می‌توانند از مزایای این بیمه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به صدمه دیدن منازل عزیزان شاهد و ایثارگر اضافه کرد: منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بیمه قرار دارد و جبران خسارات وارده به این عزیزان توسط بنیاد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.