1398-03-01 17:29
1076
0
63391
گزارش؛

جزئیات جدید از روند تخریب ویلای دختر وزیر سابق در لواسان/ شبه افکنی عجیب در مورد یک اقدام قانونی+تصاویر و فیلم

پروژه تخریب ویلای دختر وزیر سابق در شهر لواسان به مرحله تخریب دیوار و سقف رسیده و ستون های جایگزین دیوار اصلی ساختمان نیز طراحی شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ این روزها آنچه از لواسان خبرساز شده، پروژه تخریب ویلای شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق دولت است که از اواخر سال گذشته کلید خورد. 

بعد از طی مراحل قانونی تخریب این ویلا و کسب مجوز از حوزه قضایی لواسان، شهرداری لواسان تخریب ویلا را کلید زد اما مالک رسماً درخواست کرد شخصاً و با پیمانکار خودی تخریب را ادامه دهد که با موافقت شهرداری و حوزه قضایی لواسان مواجه شد.

از اول اردیبهشت که مهلت تخریب مالک طبق تعهد کتبی به پایان رسید، مجددا شهرداری لواسان تخریب را با ابعاد جدیدتری آغاز کرد. 

در ماه جاری با نظارت و جدیت بیشتر شهرداری ، علاوه بر اینکه تخریب سقف ساختمان در بخش های غیر مجاز از دو طرف شرقی و غربی آغاز شد، با یک دستگاه پیکور، دیوارهای ساختمان که در بخش غیر مجاز بود هم مورد تخریب قرار گرفت. 

در همین رابطه برخی ها ادعا کردند که تخریب به دلیل دلسوزی متوقف شده اما با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که دلسوزی در کار نیست و روند تخریب ادامه دارد.

واقعیت ماجرا این است که بخش مجاز ساختمان در وسط بخش غیر مجاز واقع شده و اگر تخریب به گونه ای باشد که به بافت های مجاز آسیب وارد شود، مالک طبق قانون می تواند از مراجع ذیصلاح حکم توقف تخریب بگیرد. 

بر همین اساس تخریب ساختمان طبق نقشه مهندسی شده در حال اجراست، در شرایط کنونی تاسیسات ساختمان در بخش های غیر مجاز باز شده و مرحله بعد قسمت های بیشتر سقف شرقی و غربی تخریب خواهد شد. 

همچنین محل ستون های جایگزین ساختمان توسط پیمانکار مشخص شده است و بعد از زدن ستون ها، تخریب دیوار اصلی بیرونی که در محوطه خیابان واقع شده نیز کلید خواهد شد. 

این در حالی است که برخی رسانه ها بدون توجه به ملاحظات و قوانین تخریب، ادعا کرده اند که تخریب متوقف شده است. 

شهرداری لواسان با همکاری دستگاه قضایی لواسانات، طبق نقشه مهندسی طراحی شده جایگزین، تخریب را با همکاری مالک ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.