1398-04-29 11:27
917
0
64503
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

نفت کش انگلیسی تا زمان روشن شدن علل حادثه در توقیف ایران است/ تانکر نفتکش، خالی بود

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه نفت کش انگلیسی تا زمان روشن شدن علل حادثه در توقیف ایران است، گفت: تانکر نفت کش، خالی و پرچم انگلیس بر روی آن نصب و در حال عبور از سمت دریای عمان به مقصد یکی از بنادر عربستان بوده است.

به گزارش گلستان ما، اله مراد عفیفی‌پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن تاکید حادثه آفرینی نفت کش انگلیسی اظهار کرد: طبق بر خورد نفت کش  Stena Impero انگلیسی با شناور صیادی هرمزگان برای جویا شدن علت این حادثه به نیروهای نظامی برای توقیف این نفتکش اطلاع داده شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: این شناور با توجه به اینکه سانحه ای داشته و پاسخ گو نبوده برای بررسی های بیشتر به لنگرگاه بندرعباس هدایت شده است.

عفیفی پور با اشاره به جزئییات این نفت کش عنوان کرد: تانکر نفت کش خالی و پرچم انگلیس بر روی آن نصب شده در حال عبور از سمت دریای عمان به مقصد یکی از بنادر عربستان بوده است.

وی با بیان اینکه این نفت کش 23 خدمه دارد، گفت: کاپیتان و 17 نفر دیگر نفت کش هندی هستند و مابقی از کشورهای روسیه، فیلیپین، لتونی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی خدمه ها در نفت کش خود توقیف شده هستند، خاطر نشان کرد: تا زمان رسیدگی و دست یافتن به علل این حادثه نفت کش در توقیف کشور ایران است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.