1398-03-17 08:15
2517
0
63715
کاسه های زیر نیم کاسه!

قتل میترا استاد و اصل ماجرایی که نباید فراموش شود

لیبرالهای داخلی با کمک بی‌بی‌سی هر لحظه حاشیه جدیدی میسازند تا ما را گیج و جای قاتل و مقتول را عوض کنند. نباید بگذاریم صاحبان قدرت، ذهن ما را با حاشیه‌‌سازی، استعمار و استثمار و استحمار کنند. نباید اصل ماجرا را فراموش کنیم. اما اصل ماجرا چیست؟

به گزارش گلستان ما، در ایران امروز که بسیاری از جوانان به خاطر مسایل مالی توان ازدواج ندارند، نجفی برای همسر دومش منزلی پانزده میلیاردی در سعادت آباد تهیه کرده. این دقیقا یعنی چه؟

امسال بعد از اعتراض بسیار، دولت روحانی حقوق پایه کارگر را به یک میلیون و پانصد هزار رساند. یعنی منزلی که نجفی برای همسر دومش تهیه کرده معادل نه هزار و نهصد و بیست و چهار ماه حقوق پایه کار بوده. یعنی معادل هشتصد و بیست و هفت سال درآمد یک کارگر ایرانی، آنهم اگر هیچ نخورد جز هوا و در این بین در سوانح کار نمیرد. 

و نجفی همسرش را هزار و سیصد و شصت و دو سکه مهریه کرده‌ بوده. یعنی معادل حقوق سه هزار و نهصد و چهل و یک ماه یک کارگر ایرانی. معادل سیصد و بیست و هشت سال کار.

ونجفی ادعا کرده هفته پیش برای حق السکوت به همسرش ماشین لکسوس داده. 

و فراموش نکن نجفی معاول دولتی بود که قول داد هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد. و زمانی که نجفی معاون رئیس‌جمهور بود قیمت پایه حقوق کارگر دویست و سه دلار بود و امروز صد و شانزده دلار.

اصل ماجرا این است: یکی از مهمترین کارگزاران استحاله انقلاب مستضعفان و خمینی و یکی از معماران اصلی نئولیبرالیسم و رفسنجانیسم، در روزهایی که ریاضت اقتصادی به خاطر بازگشت تحریمها زندگی دهکهای پایین و متوسط ایران را فلج کرده، استطاعت تهیه منزلی با قیمت هشتصد و بیست و هفت سال حقوق یک کارگر فقط برای همسر دومش را داشته.

اصل ماجرا این است که معاون سابق دولتی که مردم را به صبر اقتصادی علیه تحریمها دعوت میکند، هفته پیش به همسر دومش پیشنهاد طلاق با یک لکسوس حداقل یک میلیارد تومنی و هزار و سیصد و شصت و دو سکه داده. و وقتی او نپذیرفته این زن را در منزل پانزده میلیارد تومنی با ضرب گلوله کشته. 

و حالا هم تمامی جناح اشراف و نئولیبرالها بسیج شده‌اند تا این جنایت را تطهیر کنند. روزنامه‌نگاران شرق و آرمان و سازندگی هم لباس رزم پوشیده‌اند. (اصلا سرمایه‌گذاری صدها میلیاردی روی رسانه برای همین روزهاست.) سلبریتهایی که دستمزدهای میلیاردی‌ می‌گیرند و ابزار پولشویی ابرمیلیاردرها هستند هم به کمک آمده‌اند. مسلما آنها هم با نجفی و جناح سیاسی نجفی قرابت بیشتری دارند.

اصل ماجر این است که این اشراف همه چیز ما را به انحصار خود درآورده‌اند. هم اموال و منابع ما را و هم ذهن و احساس و قوه قضاوت ما را. به قتل میرسانند و بعد با ماشین پروپاگاندایشان دستهای آلوده‌شان را هم تطهیر میکنند.

به قلم: علی علیزاده

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.