1398-04-30 21:16
1134
0
64541
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جوانان انقلابی صحنه فضای مجازی را رها نکنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مشهود است و اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی به‌منظور تبیین انقلاب اسلامی و بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است.

به گزارش گلستان ما سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره «طرح ولایت» دانشجویی که با حضور ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی و فرهیخته است و در دوره‌های مختلف و در طی ۴۰ سال گذشته این مهم به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به بیانه گام دوم انقلاب، شاهد یک برنامه‌ریزی قوی و مستحکم در جهت اعتلای تربیتی نوجوانان و جوانان و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در دوره جدید انقلاب هستیم که بسیج با همکاری علما این رسالت را بر عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: امروز هم شاهد هستیم که هزاران نفر از دانش آموزان از سراسر کشور در کنار محضر شریف و نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) جمع شدند که در یک دوره متنوع تربیتی، دینی و اعتقادی شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید حضور سازمان‌یافته جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی جهت اعتلای انقلاب اسلامی و جهت عظمت میهن و کشور عزیزمان شکل گیرد.

وی با بیان اینکه نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مشهود است، گفت: در حال حاضر، جوان‌سازی و جوان‌گرایی، جزو برنامه‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و کادرهای جوان وظایف مهم و گسترده‌ای را بر عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در جهت تسهیل امر زیارت گفت: از برنامه‌های بسیج، توجه به برنامه‌های زیارتی است و حضور در مکان‌های مذهبی از جمله حرم مطهر رضوی و مکان‌های یادمان راهیان نور و انجام کارهای تربیتی در همین راستا هستند.

جوانان انقلابی صحنه فضای مجازی را رها نکنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

وی ادامه داد: اخیراً تصاویری در رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌داد در سالن‌های بسیار بزرگی، کادرهای سازمان‌های تروریستی پشت سیستم‌ها نشسته‌اند و از کشورهای اروپایی سعی می‌کنند افکار عمومی را از طریق فضای مجازی تحت تأثیر قرار بدهند و اعتقادات خودشان که جیره‌خواری از استکبار است را ترویج کنند، لذا اهمیت حضور ما در فضای مجازی به‌منظور تبیین انقلاب اسلامی و بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است و بسیج باید این اقدام را در کانون توجه خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.