1393-07-21 11:08
1394
0
4233
نادران در گلستان :

توقع مردم توزیع عادلانه اعتبارات توسط حکومت است/رتبه کشاورزی گلستان در سطح کشور مناسب نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:چون استان گلستان استانی کشاورزی است نباید جایگاه سیزدهم در کشور را داشته باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، الیاس نادران رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست با نمایندگان و مدیران کل استان و در حضور استاندار گلستان در خصوص مشکلات استان گلستان گفت:هدف از اعزام این گروهها به استانها دیدن مشکلات آنها است و لزوم یک جمع بندی برای ارائه به کمیسیونهای مربوطه و پیگیریهای بعدی جهت عملیاتی شدن در خواستها به طور جد احساس می شود تا انشاالله در پایان سال اعتباراتی را برای طرح هایی همچون سیل و اطفای حریق اختصاص دهیم و مابقی طرحهای باقی مانده را در بودجه سال آینده پیش بینی کنیم.

نادران در ادامه افزود: چون استان گلستان استانی کشاورزی است نباید جایگاه سیزدهم در کشور را داشته باشد و باید با برنامه ریزی صحیح و در جهت صعود به رده های بالاتر گامهای عملی برداریم و این گامها با عملیاتی شدن فاینانسهای دولتی در آینده نزدیم حل می شود.

وی تاکید کرد: در خصوص راههای مواصلاتی استان لزوم ارائه تمهیداتی آینده نگرانه احساس می شود تاکریدورهای ارتباطی استان و کشور در جهت اتصال صحیح و گامهای عملیاتی پیش روند و ایران با کشورهای همسایه ارتباطات ریلی و جاده ای بهتر جهت مطلوب شدن در تولید و اقتصاد بردارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  در پایان تصریح کرد: توقع مردم در توزیع اعتبارات این است که حکومت عادلانه رفتار کند که خساراتی همچون سیل و غیره برای آنان جبران شود و حتما اینگونه است و با برنامه ریزی و همکاری و ارائه تمهیدات آینده نگرانه مشکلات در آینده مرتفع می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.