1396-01-28 08:40
1359
0
37929
فرماندار بندرگز در جمع ورزشکاران؛

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات نشانه عظمت، فهم انقلابی و شعور سیاسی است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز در همایش حضور حداکثری جامعه ورزشی و جوانان شهرستان در انتخابات، گفت : حضور پرشورمردم در صحنه انتخابات نشانه عظمت ، فهم انقلابی و شعور سیاسی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، " علی اصغر میرزایی " با تقدیر و تشکر از همکاری همه عوامل در زمینه ترقی و پویایی ورزش شهرستان و آرزوی موفقیت و سرافرازی جوانان ورزشکار در همه عرصه ها بویژه ورزش و اخلاق ، اظهار داشت : مهم این است که اول اخلاق و رفتار و منش پهلوانی را نهادینه کنیم وسپس در جهت کسب مقام و قهرمانی گام برداریم.

وی افزود : ما جدای از میدانها و مسابقات ورزشی بناست در یک مسابقه و امتحان بزرگ دیگری شرکت کنیم که در این مسابقه همه مردم شریف و انقلابی ایران ، قراراست مشارکت نمایند و آن شرکت و حضور پرشوردردوانتخابات مهم و در پیش رو ، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست که بطور همزمان در 29 اردیبهشت ماه سالجاری در سراسرکشور عزیز ایران برگزار می گردد.

فرماندارو رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت ، مقام معظم رهبری فرمودند : حضور کاندیدا ها در عرصه رقابت ، حضور در عرصه مسابقه خدمتگذاری است . یعنی ما در انتخاب افرادی که قرار است در پای صندوقهای رای انتخاب بکنیم باید مشخصه ها و ویژگیها وبرنامه های افراد را در نظر بگیریم و به افراد لایق و توانمندی که آمادگی خدمت و خدمتگذاری را دارند توجه بکنیم .

وی به ویژگیها و مشخصات ریاست جمهوری که در قانون اساسی و انتخابات مطرح است از رجال سیاسی و مذهبی کشور باشد یعنی کسانی که در صحنه های مختلف سیاسی و مذهبی انقلاب جزو سرآمد و افراد مطرح باشند و دومین مشخصه مدیر و مدبر باشد یعنی به کسانی توجه بکنیم که توانایی مدیریت کشور را داشته باشند .

وی گفت : مقدمه و زیر بنای کار این است که ما به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا توجه بکنیم و این توجه و انتخاب افراد لایق و توانمند قطعا بازوان قوی و کارآمدی برای رئیس جمهورمنتخب و دولت خواهد شد.

میرزایی کنکاش و توجه و پژوهش ما به شاخصه ها و مشخصه های کاندیداها توجه به سرنوشت خود و کشور دانست و گفت : انتخاب افراد دلسوز ، لایق و توانمند و انقلابی در عرصه اجرایی و خدمتگذاری کشور ، خدمت به همه جامعه خواهدبود.

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

varzeshkaran va farmandar5353564 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.