1396-02-26 13:58
3336
0
39064
معاون فرماندار بندرترکمن:

یک هزار و 240 نفر انتخابات بندرترکمن را برگزار می کنند

معاون فرماندار بندرترکمن گفت: یکهزار و 240 نفر در این شهرستان وظیفه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری‌ را در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برعهده دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، سید صادق شیرنگی اظهار داشت: برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 655 صندوق آرای مردم شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند که 61 صندوق ثابت و 4 صندوق سیار است.

وی اضافه کرد: یک صندوق سیار برای شهر و سه صندوق سیار در روستاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته وی؛ برای جمع آوری آرای مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز 65 صندوق ثابت منظور شده است.

بندرترکمن یکی از شهرهای استان گلستان است که انتخابات شورای شهر در آن به شکل الکترونیک برگزار می‌شود و کاربران با فرا گرفتن آموزش‌های لازم، کاستی‌های آن را به حداقل خواهند رساند.

شیرنگی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مطالبه رهبری نظام و دولت است و امیدواریم با عملکرد بی‌طرفانه در تحقق آن نقش موثری داشته باشیم.

وی ادامه داد که همه نامزدهای انتخابات و هواداران آنها مردم باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند تلاش کنند.

معاون فرماندار بندرترکمن با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها ،یادآور شد: نامزدهای شوراهای اسلامی با رعایت قوانین و ضوابط جاری کشور در موضوع تبلیغات عمل کرده و در حفظ سیمای شهر و پیشگیری از رفتارهای مخرب محیطی و اجتماعی کوشا باشند.

بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است، در انتخابات شوراهای اسلامی در استان گلستان مردم در سه شهر گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارند برای انتخاب شوراهای هفت نفره به پای صندوق‌های رای می روند.

253 نفر برای کسب کرسی‌های شوراهای اسلامی شهر و 27 روستای شهرستان ترکمن ثبت نام کرده بودند که هم اینک حدود 240 نفر در گردونه رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند.

برای کسب کرسی‌های شورای شهر بندرترکمن 47 نفر در روز جمعه 29 اردیبهشت رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.