1396-04-24 13:02
1446
0
41482
در نشستی عنوان شد؛

درخواست فرماندار گرگان از مدیریت آبفای این شهرستان

فرماندار گرگان از مدیریت آبفای شهرستان خواست تا نسبت به انسداد چاه های برداشت غیرمجاز آب اقدام کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سید عباس حسینی، فرماندار شهرستان گرگان در نشستی با مدیران شهرستان گفت: مرکز گلستان در شرایط بحرانی تامین آب قرار دارد و با مدیریت این وضعیت تلاش شود که در آینده شهرستان با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: باید در صدور حکم جرم برخی از افراد ابتدا توانمندی و میزان تحصیلات آنان را بررسی نماییم تا درزمان اجرای آن بتوانیم از افراد در مکان های مورد نظر استفاده نماییم .

حسینی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد صدور برخی از احکام در مراجع قضایی هستیم که با اجرای آن فرد مکلف می شود در مدت زمان مشخص شده فعالیتی نماید که در اتمام آن برای جامعه مفید واقع گردد.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه رفع مشکلات وبحران آب دغدغه مردم و مسئولان است، افزود: مدیریت و برنامه ریزی در جهت ترویج مصرف بهینه یکی از اولویت های اداره امور آب و فاضلاب شهرستان باشد.

وی عنوان کرد:بر اساس آمارهای بهره برداری آب، وجود جمعیت 410 هزار مصرف کننده شهری و 110 هزار مصرف کننده روستائی با مجموع 520 هزار نفر و جمعیتی بالغ بر 480 نفر در شهرستان گرگان ، واگذاری این میزان اشتراک جای تامل و بررسی دارد.

وی در ادامه به چاه های غیرمجاز برداشت آب در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی اقدامات ضروری آبفا باید مدیریت و برنامه ریزی برای مصرف بهینه و انسداد چاه هایی که غیرمجاز آب برداشت می کنند، باشند.

حسینی همچنین اظهار داشت که یکی از مشکلات در حوزه کشاورزی نیز مصرف بی رویه آب در این بخش و بویژه در زراعت شالی است که برای رفع این معضل باید تدبیر شود.

فرماندار گرگان به پشت سر گذشتن هفته حجاب وعفاف و در پیش بودن دهه کرامت نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه توسعه فرهنگ حجاب و عفاف باید ابتدا از ادارات خود این مساله را شروع کرده و ترویج کنیم .

وی همچنین گفت که در اجرای برنامه های دهه کرامت ،میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت امام رضا (ع)، دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.

حسینی از مدیران حاضر در نشست نیز خواست که برای جذب اعتبارات باید آمارها و مستندات صحیح ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.